اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قالیباف به کمیسیون شوراهای مجلس نرفت


رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: محمد باقر قالیباف شهردار تهران که بنا بود در جلسه امروز این کمیسیون حضور یابد، در جلسه حضور نیافت.

ایرنا: رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: محمد باقر قالیباف شهردار تهران که بنا بود در جلسه امروز این کمیسیون حضور یابد، در جلسه حضور نیافت.

امیر خجسته روز یکشنبه با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون اظهار داشت: مدیرعامل بانک شهر در این جلسه درباره اقدامات این بانک در تامین منابع مالی پروژه های عمرانی شهرداری های کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

وی افزود: بانک شهر به علت حساسیت و شرایط خاص اجرای پروژه های عمرانی در شهرداری های کشور می تواند به عنوان بازوی کمکی در این زمینه عمل کرده و نیازمند توجه بیشتری است.

خجسته ادامه داد: اجرای پروژه های عمرانی در شهرها عاملی در جهت رشد و توسعه این مناطق بوده و موجب اشتغال زایی و افزایش ضریب امنیتی و سایر مولفه های اجتماعی و اقتصادی است لذا کمیسیون شوراها اجرای پروژه های عمرانی را در سطح کشور به طور جدی پیگیری می کند.

وی گفت: حضور بانک شهر در استان ها فرصتی مناسب برای توسعه عملیات عمرانی در شهرداری ها است و ما امیدواریم که رویکرد جدید بانک شهر توجه به مناطق محروم گسترش یابد.


ویدیو مرتبط :
مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قالیباف به کمیسیون شوراهای مجلس می‌رود



اخبار,اخباراجتماعی,قالیباف

 
اخباراجتماعی  - قالیباف به کمیسیون شوراهای مجلس می‌رود

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، با اشاره به حضور شهردار و رئیس شورای شهر تهران در نشست هفته آینده این کمیسیون، گفت: در این نشست طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها بررسی می‌شود.

 محمدجواد کولیوند از حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران و مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نشست هفته آینده کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس خبر داد و گفت: این نشست مشترک روز یکشنبه (۱۸ آبان) با هدف بررسی طرح اصلاح قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌ها برگزار می‌شود.

نماینده مردم کرج و آسارا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در چند هفته اخیر نشست‌های مشترکی میان اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، مسئولان وزارت کشور و کارشناسان مرکز پژوهش‌ها برای بررسی طرح اصلاح قانون شوراها برگزار و نقطه نظرات تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها در این رابطه دریافت شد، از این رو برای دریافت نظرات نهایی و رسیدگی بیشتر نشست مشترک مجلس، شهرداری و شورای شهر تهران برگزار می شود.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، افزود: طرح اصلاح قانون شوراها در شرایط کنونی مراحل پایانی بررسی خود را می‌گذارند و احتمالا در هفته‌های آینده این طرح برای تصویب به صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود.

 

 اخبار اجتماعی  - خانه ملت