اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاضی شرعی داعش در فلوجه شکار شد



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل, داعش

یک قاضی به اصطلاح شرعی گروهک تروریستی داعش در شهر فلوجه استان الانبار عراق کشته شد.

به گزارش العالم، یک منبع امنیتی در استان الانبار عراق به سومریه نیوز گفت: این قاضی به اصطلاح شرعی گروهک تروریستی داعش با گلوله یک تک‌تیرانداز ناشناس در شمال فلوجه کشته شد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، با بیان این که تروریست های داعش جسد این قاضی را به مکانی نامعلوم منتقل کردند، افزود: عناصر داعش عملیات گسترده ای برای شناسایی تک‌تیرانداز آغاز کرده اند.

تروریست های داعش در حالی بر شهر فلوجه تسلط دارند که نیروهای عراقی روز به روز حلقه محاصره این شهر را از چهار محور تنگ‌تر می کنند و درحال فراهم کردن زمینه عملیات نظامی گسترده برای آزادسازی این شهر هستند.


 اخبار بین الملل  -  العالم 


ویدیو مرتبط :
بدرک واصل شدن قاضی شرعی داعش در فلوجه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هلاکت قاضی شرعی داعش در منطقه الکرمه



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

نیروهای عراقی، روز یکشنبه شش تروریست از جمله قاضی شرعی داعش را در منطقه الكرمه به هلاكت رساندند.

"كریم عبدالخضر الناصری" دبیرکل نیروهای "شهید صدر اول" با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای تحت امر او که در منطقه الکرمه واقع در شرق رمادی حضور دارند، شش تن از عناصر مسلح تروریست را به هلاکت رساندند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه السومریه، الناصری تاکید کرد: یکی از شش تروریستی که در الکرمه به هلاکت رسیدند، "فلاح القرغولی" قاضی شرعی داعش در منطقه الکرمه بود.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی تاکید کرد که نیروهای شهید صدر اول، علاوه بر آن که شش تن از تروریست ها را به هلاکت رساندند، یک تانکر بمب گذاری شده را خنثی کردند.

 

اخبار بین الملل - سایت العالم