اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاضی دادگاه صدام توسط داعش اعدام شد



اخبار,اخبار بین الملل ,گروهک تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - قاضی دادگاه صدام توسط داعش اعدام شد

قاضی عراقی که حکم اعدام صدام را در سال 2006 صادر کرد، توسط تروریست‌های داعش دستگیر و در یک اقدام تلافی جویانه توسط آن‌ها اعدام شد.البته مرگ وی توسط دولت بغداد تایید نشده اما مقام‌ها دستگیری وی را رد نکرده‌اند.

 قاضی عراقی که دستور اعدام صدام، دیکتاتور سابق این کشور را داده بود به دست تروریست‌های داعش بازداشت و اعدام شد.
 
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، رئوف عبدالرحمان، قاضی عراقی که حکم اعدام صدام را در سال 2006 صادر کرد، توسط تروریست‌های داعش دستگیر و در یک اقدام تلافی جویانه توسط آن‌ها اعدام شد.
 
البته مرگ وی توسط دولت بغداد تایید نشده اما مقام‌ها دستگیری وی را رد نکرده‌اند. گمان می‌رود که وی 16 ژوئن دستگیر شده و دو روز بعد کشته شده است.
 
یکی از اعضای پارلمان اردن در صفحه فیس بوک خود نوشت: قاضی رئوف عبدالرحمان که ریاست دادگاه صدام را برعهده داشت، دستگیر و کشته شده است. داعشی‌ها او را دستگیر کرده و به تلافی از حکم اعدام صدام 69 ساله، کشتند. رحمان در تلاش ناموفق و با لباس مبدل قصد فرار را داشت که دستگیر شد.
 
عزت ابراهیم الدوری، معاون سابق صدام نیز در صفحه فیس بوک خود تایید کرده است تروریست‌ها قاضی رحمان را دستگیر کردند.
اخبار بین الملل - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
اعتراض شدید صدام به حکم اعدامش در دادگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاضی صدام به دست «داعش» اعدام شد


یک رسانه عرب زبان از اعدام قاضی صادر کننده حکم اعدام صدام دیکتاتور سابق عراق به دست گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام خبر داد در حالی که مقامات عراقی آن را تایید نکرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: یک رسانه عرب زبان از اعدام قاضی صادر کننده حکم اعدام صدام دیکتاتور سابق عراق به دست گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام خبر داد در حالی که مقامات عراقی آن را تایید نکرده‌اند.

به گزارش سی ان ان عربی، منابع آگاه اعلام کردند: تروریست های وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام قاضی رئوف عبدالرحمن که حکم صدام حسین دیکتاتور سابق عراق را صادر کرد را بازداشت و اعدام کرده اند.
 
این گروه تروریستی این قاضی را در راستای انتقام اعدام صدام در سال 2006 اعدام کرده است.
 
هنوز منابع عراقی خبر اعدام قاضی رئوف عبدالرحمن را تایید نکرده اند اما در عین حال این گزارش ها را نیز تکذیب نکرده اند.
 
این در حالی است که طی روزهای اخیر و پس از اشغال موصل اخبار زیادی درباره همسویی بعثی ها با تروریست های داعش وجود دارد.در واقع رسانه ها از حمل تصاویر عزت الدوری در تکریت خبر داده بودند.