اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاشق مخصوص گرفتن عکس سلفی!! عکس



علاقه به عکس سلفی گرفتن تا حدی افزایش یافته است که یک شرکت آمریکایی, قاشق مخصوص سلفی گرفتن تولید کرده است!»

مهندسان در آمریکا قاشق جدیدی ارائه داده‌اند که امکان ثبت تصویر سلفی را سر میز صبحانه فراهم می‌کند.

این قاشق سلفی توسط شرکت Cinnamon Toast Crunch ارائه شده و در واقع یک چوب سلفی است که انتهای آن به شکل قاشق بوده و می‌تواند تا 76.2 سانتی‌متر گسترش یابد، به طوری که افراد با استفاده از آن می‌توانند هنگام خوردن وعده غذایی، سلفی بگیرند.

برای استفاده از این قاشق سلفی، کاربران باید بلوتوث گوشی هوشمند را روشن کنند تا گزینه white remote شناسایی شود.

 

اخبار,اخبار اجتماعی, قاشق مخصوص گرفتن عکس سلفی


یک دگمه خاکستری‌رنگ، تصاویری را بر روی تلفن‌های اندروید می‌گیرد و همچنین دگمه‌ای دیگر امکان گرفتن تصاویر را با ابزار iOS فراهم می‌کند.

سفارش‌دادن این قاشق بر روی سایت شرکت آمریکایی مجانی است اما هزینه حمل‌ونقل به عهده مشتری خواهد بود.

اخبار اجتماعی - سیمرغ


ویدیو مرتبط :
گرفتن عکس سلفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاشق مخصوص سلفی از راه رسید +عکس


همانطور که می دانید، یکی دو سالی است که شورو شوق عکس های سلفی خیلی باب شده است، که برای راحتی کار از وسایلی مثل مونوپاد استفاده می شود.

وبسایت صبحانه آنلاین: همانطور که می دانید، یکی دو سالی است که شورو شوق عکس های سلفی خیلی باب شده است، که برای راحتی کار از وسایلی مثل مونوپاد استفاده می شود.

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که خیلی به این مدل عکاسی از خود علاقه دارید، باید خبر جالبی برایتان باشد که وسیله ای مانند مونوپاد که یک سر آن قاشق است، توسط شرکتی که غلات صبحانه را تولید می کند به نام Cinnamon Toast Crunch، ساخته شده، که شما می توانید با استفاده از آن، حین غذا خوردن هم از خود عکس بگیرید و در صفحات اجتماعی خود قرار دهید.
 
این وسیله مونوپاد مانند تا ۳۰ اینچ (۷۶.۲ سانتی متر)، افزایش طول خواهد داشت، یک سر آن یک قاشق وجود دارد، و در سر دیگر آن می توان گوشی یا دوربین قرار داد، همانطور که انتظار می رود یک ریموت کنترل هم برای برای گرفتن عکس تعبیه شده است.

قاشق مخصوص سلفی از راه رسید +عکس
 
این وسیله می تواند یک روش منحصر به فرد برای علاقه مندان به ضبط لحظات صبحانه باشد. در هر صورت اگرچه بیشتر جنبه سرگرمی و فان دارد، ولی نشان می دهد که تا چه حد مردم درگیر این رفتارها شده اند، بسیاری از ما حتی نمی توانیم بیش از ۵ دقیقه بدون گرفتن عکس بمانیم.
 
با موجی که در صفحات اجتماعی و تحولات رفتاری مردم جامعه رخ داده است، شاید خیلی هم ضروری باشد که در طول جویدن غذا از خود عکس بگیرند. گفتنی است که این وسیله به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می گیرد.