اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل: چاقو باعث بدبختی ام شد!



وی ادامه داد: بزرگترین اشتباه من این بود که با خودم چاقو بردم والا با هل دادن یا زور می‌توانستم فرار کنم و مرتکب قتل نمی‌شدم.

سارقی که با چاقو شاگرد مغازه‌ای را به قتل رساند، عامل بیچارگی و بدبختی خود را چاقو دانست.
 
به گزارش ایسنا، علی، سارق کارتن خوابی که 24 مرداد ماه سال 1392 هنگام فرار شاگرد مغازه را با ضربه چاقو در قزوین به قتل رسانده بود، پیش از اجرای حکم قصاص گفت: فکر نمی‌کردم چاقو آنقدر خطرناک باشد، نمی‌خواستم از چاقو استفاده کنم یعنی اگر چاقو نداشتم نمی‌توانستم چنین بلایی سر خودم بیاورم.
 
وی ادامه داد: بزرگترین اشتباه من این بود که با خودم چاقو بردم والا با هل دادن یا زور می‌توانستم فرار کنم و مرتکب قتل نمی‌شدم.
 
این سارق سابقه‌دار در خصوص دلیل سرقت‌های خود اظهارکرد: اعتیاد دارم و برای همین هم ناچار می‌شدم دست به سرقت بزنم و البته بگویم همه این‌ها را دوستانم سرم آوردند.
 
وی خاطرنشان کرد: از همه کسانی که سرنوشت مرا می‌بینند می‌خواهم زندگی خود را همانند من به تباهی نکشند و خود را بیچاره و بدبخت نکنند برای همین از دوست ناباب و چاقو دوری کنند.

 

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
گناهانی که باعث بدبختی دنیا و آخرت می شود HD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل فراری باعث مرگ 9 نفر شد+عکس



 

 

قتل,قاتل

 

تعقیب و گریز پلیس هند برای دستگیری یك قاتل فراری به مرگ 9 عابرپیاده منجر شد و بیش از12 نفر را راهی بیمارستان كرد.

پلیس محلی شهر «پونا» گفت: راننده این  اتوبوس به اتهام قتل تحت تعقیب پلیس بود و برای فرار با سرعت زیاد رانندگی می‌كرد كه سرانجام این تعقیب و گریز به وقوع این سانحه رانندگی و دستگیری راننده 30 ساله منجر شد.

به گزارش پایگاه اینترنتی ایندین اكسپرس، به گفته شاهدان، عابران با دیدن این راننده اتوبوس كه با سرعت در حال رانندگی بود سعی كردند فرار كنند و خود را نجات دهند اما 9 نفر از آنان جان خود را از دست دادند.... / ایسنا