اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل نزاع خیابانی دزفول دستگیر شد


دادستان دزفول گفت:فردی که در یک درگیری خیابانی جوانی را در دزفول به قتل رسانده بود دستگیر شد.

ایرنا: دادستان دزفول گفت:فردی که در یک درگیری خیابانی جوانی را در دزفول به قتل رسانده بود دستگیر شد.

نزاع خیابانی بین دو جوان حدودا 21 ساله در مجاورت میدان مرکزی شهر دزفول در عصر دوشنبه به قتل یکی از این دو نفر منجر شد.

احمد قهرمانی دوشنبه شب افزود:در این درگیری جوانی که اهل یکی از روستاهای اطراف دزفول می باشد با ضربه چاقو به ناحیه گردن به شدت مجروج شده و بر اثر شدت جراحت جان باخت.

وی اظهار داشت:با اقدامات پلیسی و امنیتی قاتل که از شهری دیگر به دزفول سفر کرده شناسایی و دستگیر گردید.

نزاع خیابانی بین این دو جوان در ساعات شلوغی بازار در حوالی میدان مرکزی شهر دزفول موجب نگرانی شهروندان و بازاریان شد.

گفته می شود این نزاع منجر به قتل به نوعی با درگیری در یکی از روستاهای اطراف دزفول ارتباط دارد.


ویدیو مرتبط :
نزاع خیابانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل جنایت انزلی دستگیر شد



 

قاتل جنایت انزلی دستگیر شد

 

فرمانده انتظامی انزلی از دستگیری قاتل یک زن جوان پس از بررسی ۲۰ هزار تماس تلفنی خبر داد.

رحیم شعبانی امروز در گفت وگو با فارس با اشاره به جزئیات دستگیری قاتل جنایت انزلی، اظهار داشت: سه ماه پیش کارآگاهان آگاهی فرماندهی انتظامی انزلی پس از تماس تلفنی مردم با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از کشف جسد زنی ۲۰ ساله در پارک جنگلی این شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: برای بررسی دقیق تر این حادثه گروه های عملیاتی و تشخیص هویت آگاهی با اعزام سریع به محل کشف جسد بررسی تمام زوایای حادثه را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی انزلی افزود: در بررسی های اولیه و مشاهده آثار متعدد چاقو به بدن مقتول زوایای این جنایت برای ماموران و کارآگاهان این فرماندهی مشخص شد.

وی با بیان اینکه بررسی های اولیه پلیس بیانگر وقوع جنایت حدود ۱۲ ساعت قبل از کشف جسد بود، اذعان داشت: از آنجا که هویت جسد به شهرستان انزلی تعلق نداشت مراتب به پلیس آگاهی گیلان اطلاع داده شد و چند روز بعد خانواده ای از رشت مراجعه کرده و جسد کشف شده را متعلق به فرزند خود دانستند.

شعبانی اضافه کرد: کارشناسان با شناسایی هویت جسد، تحقیقات را درباره وضعیت اجتماعی مقتول به منظور شناسایی قاتل یا قاتلان آغاز کردند.

به گفته وی، پس از بررسی های اولیه مشخص شد که مقتول از وضعیت اجتماعی خوبی برخوردار نبوده و مراودات غیر شرعی بسیاری در زندگی او وجود داشته است.

این مسئول با بیان اینکه کشف این سرنخ، کار پلیس را برای شناسایی قاتل یا قاتلان مشکل کرده بود، عنوان داشت: با حمایت و مساعدت های مقام قضایی و دادستان بندر انزلی بررسی دقیق تر این جنایت وارد مرحله ای تازه ای شد.

وی افزود: کارآگاهان در این راستا با بررسی حدود ۲۰ هزار تماس تلفنی مقتول در سه ماهه اخیر، به سرنخ هایی از شخصی به نام حبیب ۵۰ ساله دست یافتند.

شعبانی ابراز داشت: این شخص پس از دستگیری به طرق مختلف سعی در بیراهه بردن تحقیقات ماموران داشت ولی مستندات زیاد پلیس سبب شد تا این فرد به قتل مرتکب شده اعتراف کند.

وی با اشاره به شرح حادثه قتل از زبان متهم در تحقیقات پلیسی اظهار داشت: قاتل در اعتراف های خود گفت که لبخندهای سه سال پیش این زن در بنگاه مشاوره املاکم در رشت کار دستم داد و مرا به طرق مختلف اسیر خود کرد تا اینکه برای خلاصی از دست این زن نقشه قتلش را کشیدم و او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساندم.

فرمانده انتظامی انزلی افزود: در حال حاضر متهم به همراه پرونده به مقامات قضایی معرفی و روانه زندان شده است.

شعبانی با تاکید بر ضرورت پرهیز از لذات آنی غیر شرعی، یادآور شد: دوری از بی بندوباری و کارهای غیرشرعی، بیمه کننده شخصیت اجتماعی هر فرد در جامعه است.... / خبرگزارى فارس