اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل نامرئی جان ۳ برادر دانشجو را گرفت



۳ برادر دانشجو براثر گازگرفتگی در خانه اجاره‌ای در یكی از محله‌های تهران جان باختند. ساعت ۳۰/۸ صبح شنبه گذشته زنی با مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران تماس گرفت و گفت: دقایقی قبل قصد خروج از خانه‌ام در محله تهرانپارس را داشتم كه صدای چكه‌های آب از خانه مستاجرم را شنیدم.



چند مرتبه زنگ در آپارتمان را به صدا درآوردم اما ساكنان آپارتمان كه ۳ جوان برادر و دانشجو هستند، پاسخی ندادند. گمان می‌برم اتفاقی برای آنها افتاده است.



با تماس این زن صاحبخانه، ماموران كلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به محل حادثه اعزام شدند و با هماهنگی وارد خانه شدند كه معلوم شد ۲ نفر در اتاق نشیمن و دیگری در حمام خانه دچار گازگرفتگی شده و فوت كرده‌اند.



با كشف اجساد، موضوع به بازپرس حیدری كشیك ویژه قتل تهران اطلاع داده شد و پس از هماهنگی قضایی اجساد ۳ مرد جوان به پزشكی قانونی منتقل و تحقیق در این باره آغاز شد.

 


ویدیو مرتبط :
آیا می دانید قاتل دو طفلان مسلم برادر کیست؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل نامرئی جان مادر و پسری را گرفت



 

 

قاتل نامرئی جان مادر و پسری را گرفت

 

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی تبریز، از فوت زنی ۳۵ ساله و پسر ۱۰ ساله اش در یکی از خانه های شهر«خاروانا» شهرستان «ورزقان» به علت گازگرفتگی خبرداد.

حبیب حسین قلی زاده با اعلام این خبر گفت: انتشار گاز سمی مونوکسیدکربن از طریق لوله بخاری، علت اصلی این حادثه بوده است.

مدیرروابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی تبریز با اشاره به بردوت هوا در روزهای اخیر و استفاده بیش از حد از وسایل گرمایشی در منازل به ایسنا گفت: متاسفانه خانواده ها با بستن در و پنجره مانع از ورود اکسیژن لازم به فضای خانه می شوند و این امر موجب مسمومیت افراد خانواده با گاز مونوکسید کربن می شود.

وی سردرد، سرگیجه، حالت تهوع، استفراغ و حالت خواب آلودگی را از علائم شایع مسمومیت با مونوکسیدکربن ذكرکرد و از شهروندان خواست تا در صورت بروز علائمی مشابه، در و پنجره ها را باز کرده و خود را با پتویی بپوشانند تا دچار لرز نشوند.... /خبرگزارى ایسنا