اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل معلم ایرانشهری به هلاکت رسید


فرمانده انتظامی ایرانشهر از درگیری مسلحانه این نیرو با اشرار و شهادت رئیس اداره جرائم جنایی این شهر، دستگیری یک شرور و هلاکت شرور معروف منطقه خبر داد.

خبرگزاری فارس: سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی ایرانشهر در گفت‌وگویی به تشریح جزئیات درگیری مسلحانه که عصر امروز در ایرانشهر به وقوع پیوست پرداخت و اظهار داشت: ساعت 17 و 30 دقیقه عصر امروز یکی از اشرار مسلح منطقه توسط ماموران کلانتری 14 ایرانشهر دستگیر شد و بلافاصله با هماهنگی قضایی برای دستگیری سایر اشرار مسلح اقدام شد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر تصریح کرد: هنگامی که ماموران انتظامی برای دستگیری سایر اعضای این باند عازم بودند با آنان درگیر شده و متأسفانه ستوان یکم تقی‌زاده، رئیس اداره جرائم جنایی ایرانشهر به شهادت می‌رسد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این درگیری مسلحانه یک شرور معروف منطقه به هلاکت رسید که دارای پرونده سرقت مسلحانه و راهبندی و متواری بود.

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: این شرور پارسال نیز معلمی را در ایرانشهر به قتل رسانده بود.

فرمانده انتظامی ایرانشهر تاکید کرد: تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
فرمانده داعش در کرکوک به هلاکت رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مامور انتظامی با نثار جانش قاتل معلم ایرانشهری را به هلاکت رساند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

طی درگیری ماموران با اشرار مسلح؛
مامور انتظامی با نثار جانش قاتل معلم ایرانشهری را به هلاکت رساند

یک مامور نیروی انتظامی طی درگیری که برای دستگیری قاتل معلم ایرانشهری آغاز شده بود، پس از به هلاکت رساندن فرد شرور به شهادت رسید.

به گزارش مهر، عصر روز پنجشنبه عملیاتی برای دستگیری باند سارقان، اشرار و قاتل معلم ایرانشهر با همکاری اداره جرائم جنائی ایرانشهر آغاز شد که پس از لحظاتی درگیری و تبادل آتش، یکی از ماموران به نام ستوان یکم تقی زاده شهید شد.

در این درگیری مسلحانه یکی از اشرار معروف منطقه نیز که دارای پرونده سرقت مسلحانه، کشتار و راهزنی بود به هلاکت رسید.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده نیروی انتظامی ایرانشهر ضمن تائید این خبر به خبرنگار مهر گفت: شرور به هلاکت رسیده سال گذشته یکی از معلمان را در ایرانشهر به قتل رسانده بود. به گفته وی شهید تقی زاده با نثار جانش برای پایداری امنیت تا آخرین لحظات تلاش کرد.