اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل مسلح، خانواده خود را گروگان گرفت


با تلاش تیم‌های ویژه عملیات و کارآگاهان تخصصی پلیس سیستان و بلوچستان فرد مسلحی که پس از ارتکاب قتل، سه تن از اعضای خانواده خود را به گروگان گرفته بود در شهرستان سرباز دستگیر شد.

روزنامه ایران: با تلاش تیم‌های ویژه عملیات و کارآگاهان تخصصی پلیس سیستان و بلوچستان فرد مسلحی که پس از ارتکاب قتل، سه تن از اعضای خانواده خود را به گروگان گرفته بود در شهرستان سرباز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی تیراندازی مرگبار فرد جوانی که در یکی از خیابان‌های شهرستان سرباز به وقوع پیوست پیگیری این پرونده به طور جدی در دستور کار پلیس سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

سردار رحیمی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با بررسی‌های میدانی از صحنه وقوع جرم و انجام تحقیقات محلی و اشراف اطلاعاتی عامل تیراندازی فوق را که در خانه‌ای در منطقه پیشین شهرستان سرباز مخفی شده بود شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، افزود: با شناسایی دقیق محل اختفای متهم بلافاصله تیم‌های تخصصی پلیس به منطقه اعزام شده و محل مورد نظر را تحت کنترل خود درآوردند.

  وی گفت: قاتل مسلح با توجه به تنگ شدن عرصه بر خود، سه تن از اعضای خانواده خود را برای فرار به گروگان گرفت ولی با اقدامات فنی و تخصصی پلیس پس از 6 ساعت مأموران پلیس ضمن دستگیری فرد متهم گروگان‌ها را نیز آزاد کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران در بازرسی از محل اختفای متهم یک قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه را پیدا کردند.  سردار رحیمی تأکید کرد: پلیس با اقتدار و اشراف اطلاعاتی اجازه حضور به مخلان امنیت و هنجارشکنان را نخواهد داد.


ویدیو مرتبط :
دستگیری قاتل مسلح با پیچیده ترین روش ممکن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل نامرئی یک خانواده را کشت



 

 

 

قاتل نامرئی

 

 

قاتل نامرئی سه قربانی در تبریز گرفت.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، مدیریت اورژانس و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی اعلام کرد: به علت نشت گاز مونواکسید کربن در یک منزل مسکونی در منطقه شهرک ارم سه عضو یک خانواده جان باختند.

در این حادثه یک مرد ، یک زن و نوزاد شیرخوار جان خود را از دست دادند.

در مدت یک هفته در آذربایجان شرقی 7 نفر بر اثر نشت گاز و منواکسید کربن جان باختند..../تحلیل:عصرایران