اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل فراری پس از سه دهه به دام پلیس افتاد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قاتل فراری پس از سه دهه به دام پلیس افتاد

دپارتمان پلیس «لس آنجلس» ایالت كالیفرنیا متهمی را پس از گذشت سه دهه به دام انداخت.

یسنا:  پلیس محلی «لس آنجلس»، «توار» 73 ساله را كه در سال 1981 میلادی اقدام به قتل یك مرد 36 ساله كرده بود در خانه‌اش دستگیر كرد.

به گفته پلیس، «توار» به همراه برادرش پس از درگیری با مقتول با ضربات گلوله او را به قتل رساندند و فراری شدند.پلیس پس از بررسی گسترده توانست برادر «توار» را دستگیر و روانه زندان كند اما پیگیری‌هایشان برای دستگیری «توار» نتیجه بخش نبود تا این كه پس از 30 سال او را به دام انداختند.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، یكی از افسران پلیس لس‌آنجلس گفت: دستگیری این متهم پس از گذشت سه دهه نشان می‌دهد كه دیر یا زود قانون مجرمان را دستگیر می‌كند و به سزای اعمالشان می‌رساند./ایسنا



ویدیو مرتبط :
سارق فراری خودروی مزدا 3 به دام پلیس افتاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داماد قاتل در دام پلیس كازرون افتاد



كشف اموال مسروقه,  داماد قاتل

  داماد قاتل در دام پلیس كازرون افتاد

 دامادی كه در پی اختلاف خانوادگی دو خواهر زن خود را با اسلحه کلاش به قتل رسانده بود، در شهرستان کازرون استان فارس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مركز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع قتل در یکی از محله های شهر کنارتخته، بلافاصله ماموران انتظامی بخش کنارتخته به همراه اکیپی از کاراگاهان جرایم جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی شهرستان در معیت پزشكی قانونی و بازپرس ویژه قتل به محل عزیمت كردند.

 سرهنگ سروقد افزود: با بررسی های بعمل آمده از محل حادثه مشخص شد، دو نفر خواهر در اتاق استراحتشان بر اثر اصابت چند گلوله به قتل رسیده که با انجام تحقیقات فنی و پلیسی و با توجه به اینکه قتل هیچگونه سرنخی نداشت، نظر ماموران به خانواده مقتول معطوف شد.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با بررسی و جمع آوری مدارک، ادله و شواهد، به یکی از برادران مقتول و داماد خانواده مشکوک شده و با هماهنگی مقام قضایی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ سروقد گفت: در تحقیقات انجام شده داماد خانواده صراحتاً به قتل دو تن از خواهران همسرانش به انگیزه اختلاف خانوادگی، با همدستی برادر همسرش و شخصی دیگر اقرار کرد. فرمانده انتظامی شهرستان کازرونگفت: با دستگیری همدست قاتل، متهمین با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

کشف 77 كیلوگرم تریاك در داراب
با تلاش ماموران یگان امداد شهرستان داراب استان فارس 77 كیلو و 700 گرم تریاك از یك دستگاه خودرو وانت پیكان كشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با اعلام این خبر گفت: در پی كسب  خبری مبنی بر اینكه یك دستگاه خودرو زانتیا در یكی از جاده های فرعی شهرستان حامل موادمخدر بوده و به سمت شهرستان داراب در حال حركت است، بلافاصله ماموران یگان امداد به محل مورد نظر عزیمت كردند.

سرهنگ حسین دیندارلو ادامه داد: ماموران هنگام كنترل خودروهای عبوری به یك دستگاه خودرو وانت پیكان كه در حال عبور از جاده های اطراف شهرستان داراب بود مظنون و زمانی كه قصد متوقف كردن آن را داشتند، راننده اقدام به فرار كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن مقدار 77 كیلو و 700 گرم موادمخدر از نوع تریاك كشف ، راننده خودرو به نام "ح- ح" دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

سارقان مسلح منزل در شیراز دستگیرشدند
سارقان مسلح یك منزل در شیراز توسط ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به كلانتری بوستان شیراز و اعلام سرقت منزل، بلافاصله ماموران موضوع دستگیری سارق یا سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ بهادر اسماعیلی افزود: مالباخته در اظهارات خود بیان كرد یكی از دوستانش تعداد یك هزار و 115 دستگاه گوشی تلفن همراه را به صورت امانت در منزل وی گذاشته بوده كه ناگهان 4 نفر با دو دستگاه خودرو و به وسیله یك قبضه سلاح گرم با تهدید وارد منزل شده و با سرقت كلیه گوشی های تلفن همراه متواری شده اند.

وی ادامه داد: با انجام كارهای اطلاعاتی، سارقان به نام های "ح- ص"، "م- الف" و "و- گ" شناسایی، دستگیر و به كلانتری منتقل شدند.

سرهنگ  اسماعیلی گفت: تحقیقات جهت كشف اموال مسروقه و سلاح های بكار رفته در سرقت همچنان ادامه دارد./مهر