اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل سریالی زنان كرجی امروز اعدام می شود



 

۱۱ فیلم ایرانی بخش مسابقه ی جشنواره ی فیلم فجر اعلام شد

 

قاتل سریالی زنان و دختران كرجی صبح امروز در میدان قدس كرج در ملأ عام به دار مجازات آویخته خواهد شد.

به گزارش «جام جم»، از بهمن ۸۶ تا اوایل تیر ۸۷ كارآگاهان جنایی اداره آگاهی استان تهران به دنبال قتل ۸زن و دختر جوان در ساوجبلاغ، كمالشهر، جاده قزلحصار و فرودگاه پیام، پی بردند همگی آنها پس از خروج از خانه ناپدید و اجسادشان در حالی از سوی پلیس كشف شده كه قربانیان مورد آزار و اذیت قرار گرفته و با روسری خفه شده اند.

ردپای یك متهم سابقه دار در جنایت ها

ماموران در بررسی پرونده های این ۸ قربانی به این فرضیه رسیدند كه عامل جنایت یك متهم سابقه دار است.

به همین دلیل افراد سابقه داری كه در محدوده جغرافیایی قتل ها سكونت داشتند، شناسایی شدند.

با بررسی دقیق تر معلوم شد یكی از آنها امید نام دارد كه با یك دستگاه خودروی سواری قهوه ای رنگ مسافركشی می كند و از چند روز پیش، همراه همسرش خانه اجاره ای خود را در خرمدشت كرج ترك كرده و به شمال كشور رفته است.

اعتراف قاتل سریالی

با به دست آمدن این سرنخ، این زوج به عنوان مظنونان پرونده قتل های سریالی تحت تعقیب قرار گرفتند و اوایل تیر ۸۷ در یكی از شهرهای شمالی كشور دستگیر شدند.

آنها در اداره جنایی استان تهران بازجویی شدند تا سرانجام امید به قتل ۸ زن و دختر جوان در كرج و ۲ زن در شمال كشور به انگیزه سرقت و آزار و اذیت آنها اعتراف كرد.

همسر متهم نیز به نام مریم (معروف به ساحره) اعتراف كرد از ۶ فقره قتل ها آگاهی داشته و در فروش طلاهای مسروقه نیز با شوهرش همكاری كرده است.

متهمان پس از بازسازی صحنه های قتل، روانه زندان رجایی شهر كرج شدند.

۱۰ بار قصاص برای متهم

به این ترتیب، پرونده قضایی این زوج در اختیار بازپرس حسینی رازلیقی، رئیس شعبه اول دادسرای جنایی كرج قرار گرفت و پس از اخذ آخرین دفاع از آنها، برای امید به اتهام ۱۰فقره جنایت، ۱۰ مرتبه قصاص و برای همسرش ـ متهم ردیف دوم پرونده ـ به اتهام معاونت در ۶ فقره قتل و ۶ مورد سرقت اموال مقتولان، كیفرخواست صادر شد كه به تایید فرهادی، دادستان كرج پرونده به دادگاه كیفری استان تهران ارسال شد.

متهمان در شعبه ۷۱ دادگاه كیفری استان تهران محاكمه شدند.

قاضی عزیزمحمدی و ۴ قاضی مستشار امید ـ قاتل سریالی ـ را به ۱۰ بار قصاص و همسرش را به ۷ سال حبس محكوم كردند. حكم صادره از سوی قضات شعبه ۲۷ دیوان عالی كشور تایید و به اجرای احكام ارسال شد.

براساس آخرین خبرها، قاتل سریالی زنان امروز دوشنبه در میدان قدس كرج در ملأعام به دار مجازات آویخته می شود..... / گزارش : جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
اعدام قاتل سریالی زن ها در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل سریالی زنان آبادانی امروز اعدام می شود



 

قاتل سریالی زنان آبادانی امروز اعدام می شود

 

 مردی كه به اتهام ۱۶ فقره قتل در آبادان و خرمشهر به۱۳بار اعدام محكوم شده است، امروز به دار مجازات آویخته می شود. این قاتل سریالی به خاطر تنفری كه از زنان داشت، آنها را در دام خود گرفتار و پس از قتل، طلاهایشان را سرقت می كرد.

اسفند سال ۸۳ یكی از اهالی بهمنشیر آبادان با مشاهده جسدی در حاشیه خیابان، موضوع را به پلیس گزارش كرد.

ماموران با اطلاعاتی كه از این شهروند به دست آوردند، به محل كشف جسد اعزام و متوجه شدند جسد متعلق به زنی ناشناس است كه براثر اصابت ضربه به سرش، كشته شده است.

با گزارش موضوع به بازپرس جنایی، جسد زن جوان برای مشخص شدن هویت به پزشكی قانونی منتقل شد.

در حالی كه تحقیقات كارآگاهان جنایی در این رابطه آغاز شده بود، زنی با حضور در مركز پلیس از ناپدید شدن خواهرش خبر داد.

ماموران كه احتمال می دادند، جسد متعلق به زن گمشده باشد، از خانواده اش خواستند در پزشكی قانونی حضور یابند كه به این ترتیب هویت مقتول تایید شد.

تحقیقات برای شناسایی عامل این جنایت مرموز ادامه داشت كه گزارش قتل زن دیگری در اختیار پلیس قرار گرفت كه با حضور ماموران در محل حادثه معلوم شد این زن نیز به شیوه ای مشابه به قتل رسیده است.

تحقیقات پلیسی روی این دو پرونده متمركز شد تا این كه چند ماه بعد خبر به قتل رسیدن دختری ۱۱ ساله به پلیس گزارش شد.

جستجوی گام به گام پلیس برای دستگیری قاتل یا قاتلان ادامه داشت تا این كه سال ۸۴ نیز گزارش چند قتل مشابه در اختیار ماموران قرار گرفت.

ماموران كه احتمال می دادند قاتل زنان و دختربچه یك نفر باشد، به جستجوی گسترده خود ادامه دادند، اما موفق به دستگیری قاتل مرموز نشدند.

كشف جسد دختر ۹ ساله

تحقیقات كارآگاهان جنایی آبادان ادامه داشت تا این كه تیرماه سال ۸۵ زنی با حضور در مركز پلیس از گم شدن دختر ۹ ساله اش خبر داد. یك ساعت پس از طرح این شكایت، ماموران جسد دختربچه ۹ ساله را در محله نهر آبادان پیدا كردند.

با كشف این جسد كارآگاهان با معمای پیچیده ای روبه رو شده بودند تا این كه شهریور سال ۸۷ زنی سراسیمه به مركز پلیس مراجعه و عنوان كرد، هنگام بازگشت به خانه ام حوالی بهمنشیر آبادان، مردی به سویم حمله ور شد و با ضربه های سنگ مرا زخمی كرد كه بیهوش شدم. او به گمان این كه من مرده ام، با سرقت طلاهایم فرار كرد.

با به دست آمدن اطلاعاتی درباره شرور فراری، چهره نگاری رایانه ای از او صورت گرفت و جستجو برای دستگیری متهم فراری ادامه یافت تا این كه خبر قتل یك زن و پسری نوجوان در آبادان و ۲ زن دیگر در خرمشهر گزارش شد و با تحقیقات بعدی عامل این جنایت ها دستگیر شد.

این مرد به نام فرید مورد بازجویی قرار گرفت تا عاقبت به ۱۶ فقره قتل اعتراف كرد و گفت: از ۱۲ سالگی با پدربزرگم زندگی می كردم.

چون مادرم مرا ترك كرده بود، از زنان نفرت داشتم به همین دلیل به آنها حمله كرده و پس از زخمی كردن چند زن و سرقت اموال آنها دستگیر و روانه زندان شدم.

پس از ۵ سال محكومیت به قصد انتقام گرفتن از زنها، نقشه قتل های سریالی را اجرا و بعد از هر قتل طلاهایشان را سرقت می كردم.

عامل جنایت پس از بازسازی صحنه های قتل روانه زندان شد و پس از ۱۶ جلسه محاكمه به ۱۳ بار قصاص و زندان محكوم شد كه حكم صادره با تایید در دیوان عالی كشور امروز(شنبه) در زندان اجرا خواهد شد.... / گزارش : جام جم آنلاین