اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل سرهنگ قذافی با هفت تیر طلایی/ عکس


خبرگزاری فرانسه تصاویر جوان 18 ساله لیبیایی را در حالی‌که هفت تیر طلایی متعلق به معمر قذافی را در دست داشت به عنوان قاتل معمر قذافی، منتشر کرد.

خبرگزاری فرانسه تصاویر جوان 18 ساله لیبیایی را در حالی‌که هفت تیر طلایی متعلق به معمر قذافی را در دست داشت به عنوان قاتل معمر قذافی، منتشر کرد.

محمود جبریل، رئیس دفتر اجرایی شورای ملی انتقالی لیبی پیشتر اعلام کرده بود که معمر قذافی به دنبال درگیری میان انقلابیون و هواداران قذافی بعد از دستگیری کشته شد.

تصاویر این جوان 18 ساله به عنوان کسی منتشر شده است که قذافی را کشته است.



ویدیو مرتبط :
دستگیری و قتل سرهنگ قذافی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس جسد قذافی/ کشته شدن سرهنگ قطعی است


شبکه های تلویزیونی خبری تصویری را منتشر کردند که در آن جسد فردی شبیه به "معمر قذافی" در حالی که به خون آغشته است، دیده می شود. با این حال آنچه در مورد سرنوشت سرهنگ "محمد معمر قذافی" دیکتاتور لجوج لیبی به طور قطع می توان گفت این است که وی کشته شده و دورانش به سر آمده و انقلاب لیبی به پیروزی رسیده است. شبکه های تلویزیونی تصویر تایید نشده ای از جنازه دیکتاتور لیبی را که امروز در حال فرار از شهر سرت بدست انقلابیون کشته شده، منتشر کردند.

شبکه های تلویزیونی خبری تصویری را منتشر کردند که در آن جسد فردی شبیه به "معمر قذافی" در حالی که به خون آغشته است، دیده می شود.