اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل روح الله داداشی به دار آویخته شد


بامداد چهارشنبه با حضور اولیای دم و در ملا عام و با حضور نماینده دادستانی قاتل مرحوم روح الله داداشی به دار مجازات آویخته شد.

بنا بر حکم صادره از دادگاه قاضی پرونده متهمان قتل مرحوم روح اله داداشی متهم اصلی این پرونده به مجازات قتل در ملا عام محکوم شده بود که بامداد امروز چهارشنبه با حضور اولیای دم، نماینده دادستانی، مردم و اصحاب رسانه به دار مجازات آویخته شد.

تا آخرین لحظات اجرای این حکم خانواده قاتل درخواست تجدید نظر اولیای مقتول را داشتند که آنها زیر بار نرفتند و به این ترتیب حکم قاضی با صدای الله اکبر مردم حاضر در محل اجرا شد.

از ساعت ها قبل از آغاز اجرای حکم در محل وقوع این حکم در 45 متری گلشهر، خیابان پونه غربی، درست در محلی که متهمان در درگیری با مرحوم روح اله داداشی وی را به قتل رسانده بودند، شمار زیادی از مردم و ورزشکاران و مسئولین حضور داشتند.

براساس حکم شعبه اول دادگاه کیفری استان و تایید این حکم در شعبه 11 دیوان عالی کشور و تنفیذ حکم از سوی ریاست قوه قضائیه قصاص قاتل مرحوم روح الله داداشی در ملا عام و در محل وقوع جرم به دار اویخته شد. مرحوم روح الله داداشی روز 25 تیرماه سالجاری ساعت 24 در یک نزاع خیابانی در همین محل به قتل رسیده بود.

منبع: مهر



ویدیو مرتبط :
قاتل روح الله داداشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس قاتل روح الله داداشی در دادگاه