اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل رحمت‌آبادی چادر مشکی پوشیده بود



قتل معاون سابق وزیر صنعت

قاتل رحمت‌آبادی چادر مشکی پوشیده بود

زوج جنایتکاری که به اتهام قتل معاون سابق وزیر صنعت دستگیر شده‌اند، در نخستین اعترافات خود با قبول اتهاماتشان به تشریح نحوه قتل پرداختند.

به گزارش قانون، جسد صفدر رحمت آبادی ساعت ۲۰ و ۴ دقیقه یکشنبه گذشته در خودروی او در خیابان گلبرگ کشف شد.

 

عامل جنایت با شلیک دو گلوله به سر معاون وزیر صنعت او را به قتل رسانده بود. بررسی صحنه جنایت نشان می‌داد، قاتل در داخل خودرو نشسته و به سوی قربانی شلیک کرده بود.

در ادامه تیمی‌از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده  و با ردیابی‌های خود به یکی از بستگان پدری مقتول ظنین شده و او را همراه همسرش در شرق تهران دستگیر کردند. متهمان در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جنایتی شدند.

 

مرد جوان در ادامه لب به اعتراف گشود و به کارآگاهان گفت: مرحوم رحمت آبادی از بستگان پدری ام بود. من و همسرم 10 سال قبل پس از ازدواج به تهران آمده و در شرق تهران ساکن شدیم. از چندی قبل با مقتول اختلافاتی داشتم و به دنبال راهی برای انتقام بودم. روز حادثه با تهیه اسلحه از همسرم خواستم که با مرحوم رحمت آبادی قرار بگذارد.

 

حدود ساعت هشت شب به محل قرار در خیابان گلبرگ رسیدیم. همسرم روی صندلی جلوی خودرو نشست و من پشت سر مقتول نشستم. پس از کمی‌صحبت اسلحه را به سمت سر مقتول گرفته و دو گلوله شلیک کردم. به خاطر سر و صدای خیابان کسی متوجه شلیک نشد. سریع از ماشین پیاده شده و به خانه بازگشتیم که قبل از فرار ماموران ما را دستگیر کردند.

زن جوان نیز با تایید اعترافات همسرش گفت: شوهرم از من خواست با مرحوم رحمت آبادی تماس گرفته و از او بخواهم برای حل مشکلی که دارم قراری بگذارد. مقتول نیز برای حل مشکل ما و بدون اطلاع از نقشه شوهرم در محل قرار حاضر شد.همسرم به خاطر اختلافاتی که با مقتول داشت مرا وارد این جنایت کرد.

 

شنیده‌ها از شب وقوع قتل حاكی است كه قاتل هنگام سوار شدن به ماشین مقتول با وجود مرد بودن چادر سیاه به سر كرده و بر صندلی عقب ماشین نشسته تا مقتول متوجه هویت او نشود. یک مقام آگاه در این خصوص گفت: با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده می‌شود‌.
/ قانون


ویدیو مرتبط :
چرا چادر مشکی است؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین جزئیات از سوء‌قصد به جان رحمت‌آبادی/گلوله ظاهراً از داخل خودرو شلیک شده‌است



سوء‌قصد به جان رحمت‌آبادی

عبداللهی:
آخرین جزئیات از سوء‌قصد به جان رحمت‌آبادی/گلوله ظاهراً از داخل خودرو شلیک شده‌است

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: مأموران آگاهی و پلیس امنیت شروع به اقدامات برای شناسایی ضارب یا ضاربین کرده‌اند و تا این لحظه به نظر می‌آید گلوله از داخل ماشین شلیک شده است.

علی عبداللهی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره جزئیات سوءقصد به جان رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهارداشت: حدود ساعت 20 و 30 دقیقه امشب مأموران راهنمایی و رانندگی در محدوده خیابان گلبرگ متوجه می‌شوند ماشینی از خیابانی که در آن حرکت می‌کرده از جاده منحرف‌شده و چراغش روشن است.

معاون امنیتی‌انتظامی وزیر کشور تصریح‌کرد: با بررسی‌هایی که انجام می‌دهند مشخص می‌شود فردی که پشت فرمان نشسته بر اثر اصابت گلوله فوت کرده که بعد شناسایی هویت این فرد مشخص می‌شود وی صفدر رحمت‌آبادی از کارکنان قدیمی وزارت صنعت، معدن و تجارت و معاونت پارلمانی صنعت، معدن و تجارت است.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در پاسخ به این سؤال که آیا تا کنون فرد یا افرادی در این حادثه دستگیر شده‌اند، گفت: مأموران آگاهی و پلیس امنیت از همان لحظات اولیه شروع به اقدامات برای شناسایی ضارب یا ضاربین کرده‌اند و تا این لحظه به نظر می‌آید گلوله از داخل ماشین شلیک شده است.

وی ادامه داد: باید کارشناسان فنی در این زمینه نظر بدهند و منتظریم آخرین نظریه فنی به ما داده شود و هم کار فنی و هم کار شناسایی در حال انجام است.

عبداللهی تأکید کرد: این اتفاق در حال بررسی است و با فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ صحبت کرده‌ایم و نیروها را بسیج کرده‌اند تا هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.

/فارس