اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل را شناسایی كنید



قاتل را شناسایی كنید

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ضمن اشاره به خبر قتل عمویی به دست بردازاده‌اش از شهروندان خواست تا هرگونه اطلاعات خود را در ارتباط با این قاتل فراری از طریق شماره تماس 51055510 و 51055428 در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

 

 

جرایم جنایی پلیس,شناسای قاتل,شناسایی هویت مقتول

 

به گزارش جام‌جم، در ساعت 24:00 23 اسفند ماه سال 90 مأموران کلانتری 176 حسن آباد از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 از کشف یک جسد متعلق به مردی میانسال در اتوبان تهران – قم ، در بیابان های اطراف فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) اطلاع پیدا کردند.

با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های مقدماتی مشخص شد که جسد متعلق به فردی حدودا 45 ساله است که بر اثر ضربات متعدد چاقو به گردن ، سینه و پشت به قتل رسیده است ؛ بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی و مقام قضایی اعلام و به دستور آقای حبیبی، رییس دادگاه شعبه 101 جزایی بخش فشافویه ، پرونده جهت انجام تحقیقات تخصصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

شناسایی هویت مقتول

با حضور تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم و شروع تحقیقات ، کارآگاهان در فاصله چند ده متری از محل کشف جسد متوجه یک دستگاه خودرو  پرادو نقره‌ای رنگ شدند که با بررسی های انجام شده آثار مربوط به اصابت چندین گلوله به قسمت عقب و همچنین لاستیک های عقب خودرو مورد شناسایی قرار گرفت .

 

با توجه احتمال وجود ارتباط میان خودرو و جسد کشف شده در محل ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی ارکان هویتی خودرو موفق به شناسایی هویت مالک خودرو در شمال تهران شده و زمانی که برای انجام تحقیقات به محل سکونت این شخص در منطقه تجریش تهران مراجعه کردند اطلاع پیدا کردند که این شخص خودرو را به صورت قولنامه ای به یکی از دوستان نزدیک خود به هویت یاور . ن ( 47 ساله ) فروخته است .

 

با شناسایی هویت مالک خودرو ( یاور . ن) ، کارآگاهان اداره دهم به محل سکونت این شخص در شهرک قدس ( غرب ) رفته و اطلاع پیدا کردند که دختر وی برای اعلام ناپدید شدن پدرش به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرده است .

کارآگاهان اداره دهم با حضور در پایگاه پلیس آگاهی و با رویت تصاویر بدست آمده از یاور . ن و همچین شناسایی وی از سوی دخترش موفق به شناسایی هویت جسد مکشوفه شدند.

 

شناسایی قاتل

در ادامه رسیدگی به این پرونده و با شناسایی هویت مقتول ، کارآگاهان در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که پس از مرگ برادر مقتول به هویت حبیب در سال گذشته ، اختلافات شدیدی میان مقتول و یکی از برادرزاده هایش به هویت علیرضا . ن ایجاد شده و در 22 بهمن ماه سال گذشته قرار ملاقاتی با وی داشته است .

 

با توجه به اطلاعات بدست آمده ، کارآگاهان اداره دهم به محل سکونت علیرضا در اسلامشهر رفته و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که علیرضا از همان تاریخ کشف جسد ، به صورت ناگهانی ناپدید شده است. برادر کوچکتر علیرضا در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : "حدود ساعت 18:00 روز مذكور علیرضا به خانه آمد و خودرو پژو 405 متعلق به مرا با خود برد و در ساعت 23:00 نیز ماشین را بازپس آورد اما از آنروز به بعد ، هیچ خبر و یا اطلاعی از او نداریم ".

 

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در ادامه اعلام این خبر گفت : " با توجه به اطلاعات بدست آمده از مسیر تحقیقات و احتمال نقش و مشارکت "علیرضا . ن" در ارتکاب جنایت و با توجه به متواری بودن این شخص ، دستور انتشار بدون پوشش چهره وی از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است .

این مقام مسوول در خاتمه از کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متعلق به علیرضا . ن ( متولد 1356 ) شده اند خواست تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055510 و 51055428 در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند./تابناک


ویدیو مرتبط :
دروغگو ها را با دیدن این ویدئو شناسایی كنید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست پلیس از مردم / قاتل فراری را شناسایی كنید



درخواست پلیس از مردم

قاتل فراری را شناسایی كنید

جام جم آنلاین: با فرار مردی كه داماد خانواده‌شان را در شهریار كشته و از صحنه جنایت گریخته است، بازپرس جنایی دادسرای شهریار با دستور چاپ تصویر متهم در روزنامه، برای یافتن وی از مردم درخواست كمك كرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش جام‌جم، 24 خرداد امسال مردی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 شهریار در غرب استان تهران تماس گرفت و از قتل مرد همسایه‌شان در كهنز، خیابان ملت شهریار خبرداد.

در پی این تماس دقایقی بعد، كارآگاهان جنایی با حضور در محل حادثه مشاهده كردند، جسد مردی جوان به نام رسول كنار جوی آب افتاده و همسرش كنار جسد ایستاده و گریه می‌كند.

در پی كشف جسد، موضوع به بازپرس احمدی، كشیك ویژه قتل گزارش شد و با هماهنگی قضایی جسد مرد جوان به پزشكی قانونی و همسرش به عنوان تنها مظنون حادثه برای تحقیقات به پلیس آگاهی شهریار منتقل شد.

همسر مرد مقتول به پلیس گفت: من و شوهرم با هم اختلاف داشتیم و همین موضوع باعث شده بود ماجرای بدرفتاری‌های او را با برادرم در میان بگذارم تا با شوهرم صحبت كند. روز حادثه وقتی شوهرم از شهرستان به خانه آمد، برادرم با من تماس گرفت و خواست به خانه پدری مان برویم.

وی اضافه كرد: روز حادثه همراه شوهرم به خانه پدری‌ام در كهنز رفتیم. برادرم با دیدن شوهرم، از من خواست وارد خانه شوم تا او با شوهرم صحبت كند. اعضای خانواده به شهرستان رفته بودند و من در خانه تنها بودم، اما صدای مشاجره برادرم و شوهرم را از بیرون خانه می‌شنیدم. چند مرتبه خواستم از خانه خارج شوم و به مشاجره آنها پایان دهم كه از ترس برادرم در اتاق ماندم.

برادر، عامل قتل شوهر

وی یادآور شد: كمی بعد از آغاز مشاجره آنها، طاقت نیاوردم و از خانه خارج شدم كه پسر یكی از همسایه‌ها سراسیمه به سمتم آمد و به من خبر داد شوهرم كشته شده و برادرم چاقو به دست فرار كرده است. با شنیدن این موضوع شوكه شدم و خود را كنار جوی آب رساندم و دیدم شوهرم كشته شده و خبری از برادرم نیست.

در پی اظهارات همسر مقتول، كارآگاهان جنایی به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند و معلوم شد مرد جوان از سوی برادر همسرش با ضربه چاقو به ناحیه قلب از پای در آمده است.

با مشخص شدن هویت عامل جنایت ، جستجوی پلیس برای یافتن وی آغاز شد، اما با گذشت پنج‌ماه از وقوع حادثه نشانی از وی به‌دست نیاوردند و متهم به قتل همچنان متواری است.

در پی فرار این متهم جوان، بازپرس احمدی، رئیس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار با دستور قضایی مبنی بر چاپ تصویر متهم فراری بدون پوشاندن چهره در روزنامه، از مردم خواست چنانچه اطلاعاتی از مخفیگاه این متهم دارند آن را در اختیار پلیس آگاهی و دادسرای شهریار قرار دهند./جام جم آنلاین