اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل در دادگاه دست به جنون زد


پنجم تیر ٨٧ وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل در شرق تهران به فوریت‌های پلیسی ١١٠ اعلام شد. با حضور ماموران در محل مشخص شد در یک درگیری خانوادگی، مردی میانسال با ضربه چاقو، برادرزن خود را به قتل رسانده و متواری شده است.

روزنامه اعتماد: پنجم تیر ٨٧ وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل در شرق تهران به فوریت‌های پلیسی ١١٠ اعلام شد. با حضور ماموران در محل مشخص شد در یک درگیری خانوادگی، مردی میانسال با ضربه چاقو، برادرزن خود را به قتل رسانده و متواری شده است.

همزمان با تشكیل پرونده‌ای با موضوع «قتل عمد» تیمی از كارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحقیقات خود را از پسر متهم كه در صحنه درگیری حضور داشت آغاز كردند. پسر جوان به كارآگاهان گفت: «پدر من بناست.

 او برای برادرزنش – دایی من – كار كرده بود و ٣٥٠ هزار تومان از او طلب داشت. اما او پولش را نمی‌داد. روز حادثه با پدرم پیش دایی‌ام – مقتول – رفتیم اما ناگهان با هم درگیر شدیم. او با یك شمشه به سمت پدرم حمله كرد و پدرم هم مجبور شد با چاقو او را بزند. وقتی دایی‌ام فوت كرد، پدرم هم متواری شد.»

پس از دستگیری متهم، او به جرم خود اعتراف كرد تا پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه كیفری استان تهران ارسال شود. با این حال متهم در نخستین جلسه رسیدگی به پرونده خود را به جنون زد تا دستور انتقال او به كمیسیون پزشكی قانونی صادر شود.

پزشكان اما با وجود تایید اختلال روانی متهم، او را فاقد اراده در زمان وقوع جرم ندانستند تا اتهام قتل بار دیگر در پرونده او بنشیند. روز گذشته، متهم بار دیگر به شعبه دوم دادگاه كیفری استان تهران به ریاست قاضی مقدم زهرا منتقل شد اما به دلیل عدم حضور اولیای دم، رسیدگی به پرونده به روزهای آینده موكول شد.


ویدیو مرتبط :
دادگاه قاتل میدان کاج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس قاتل روح الله داداشی در دادگاه