اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل دختر کرولال: بگذارید توبه کنم!


مرد جوان قاتل یک دختر کر و لال از سوی دادگاه به قصاص محکوم شد.

خبرگزاری فارس:  مرد جوان قاتل یک دختر کر و لال از سوی دادگاه به قصاص محکوم شد.

صبح روز 16 مرداد سال گذشته مرد میانسالی مأموران پلیس کمال شهر کرج را در جریان ناپدید شدن ناگهانی دختر کرولالش به اسم زهره 22ساله قرار داد.

این مرد مدعی شد: دخترم روز گذشته برای رفتن به مدرسه باغچه بان از خانه خارج شد و هر چه منتظرش شدیم از مدرسه بازنگشت.

در حالی که تجسس‌های پلیسی برای یافتن دختر جوان آغاز شده بود، مأموران کلانتری 24 کمال شهر جسد سوخته یک زن را در حاشیه شهر پیدا کردند.

مأموران بعد از حضور در محل حادثه و تأیید خبر کشف جسد بلافاصله قاضی حسینی بازپرس کشیک قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرج را از ماجرا با خبر کردند.

در نخستین گام از تجسس‌ها، کارآگاهان دریافتند مشخصات جسد سوخته با نشانی‌های دختر ناپدید شده همخوانی دارد. بنابراین خانواده زهره برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی دعوت شدند. پدر زهره بعد از دیدن جسد، هویت دخترش را تأیید کرد.

تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با ردیابی تماس‌های تلفنی مقتول به مرد جوانی به نام یوسف 24 ساله مظنون شدند.

تلاش مأموران برای دستگیری یوسف آغاز شد تا اینکه مشخص شد او به همراه همسر، مادر و کودک خردسالش محل زندگی خود را بدون اطلاع قبلی تغییر داده و گوشی تلفن همراهش را نیز خاموش کرده است.

گمانه زنی برای ارتکاب جنایت از سوی یوسف نزد کار آگاهان قوت گرفت. کار آگاهان در گام بعدی با ردیابی تلفن همراه همسر یوسف متوجه شدند او بعد از فرار راهی مشهد شده است. مأموران با اخذ نیابت قضایی برای بازداشت متهم راهی مشهد شدند. اما زمانی که وارد مخفیگاه متهم شدند، دریافتند او برای دومین بار موفق به فرار شده است.

در جریان تجسس‌های پلیسی مشخص شد یوسف با اتوبوس مسافربری از مشهد راهی شهرستان لنگرود شده است. بنابراین با تیم زبده‌ای از کارآگاهان در جریان یک عملیات پلیسی در ایست بازرسی موفق شدند متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

یوسف بعد از دستگیری به جنایت خود اعتراف کرد و در توضیح ماجرا گفت: عصر روز حادثه در مسیر رفتن به خانه بودم که متوجه شدم زهره کنار خیابان ایستاده است. بعد از اینکه فهمیدم کر و لال است، فکر شیطانی به ذهنم رسید و با بهانه‌ای او را به خانه یکی از دوستانم به نام حامد 25 ساله کشاندم و نیت شوم خود را عملی کردم و بعد او را در خیابان رها کردم.

متهم درباره ماجرای قتل گفت: من در آپارتمان دوستم بودم که متوجه شدم زهره از همسایگان سراغ من را می‌گیرد. وقتی به کوچه رفتم او را در حالی که گریه می‌کرد و با انگشتش مرا به همسایه‌ها نشان می‌داد دیدم.

زهره به سمتم آمد و با اشاره فهماند که از من شکایت  می‌کند. من از او خواستم تا به خانه‌اش باز گردد اما به حرفم گوش نداد. بنابراین او را به نقطه خلوتی اطراف شهر کشاندم و در فرصت مناسبی با چاقویی که به همراه داشتم و با وارد کردن ضرباتی به گردن و سینه‌اش به قتل رساندم.

متهم ادامه داد: بعد از آن راهی پمپ بنزین شدم و بعد از گرفتن بنزین، جسدش را به آتش کشیدم و به خانه برگشتم تا اینکه دستگیر شدم.

بعد از اعترافات متهم و تکمیل شدن تحقیقات، پرونده با صدور کیفر خواست علیه یوسف به اتهام مباشرت در قتل، رابطه نامشروع و جنایت بر میت به شعبه اول دادگاه استان البرز فرستاده شد و متهم عصر روز گذشته پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه دهقانی نماینده دادستان کرج با دفاع از کیفر خواست، از محضر دادگاه مجازات قانونی برای متهم را خواستار شد.

بعد از آنکه اولیای دم تقاضای قصاص متهم را ارائه کردند یوسف در جایگاه ایستاد و گفت: اتهام قتل را می‌پذیرم و حرف دیگری ندارم.

سپس قاضی رنجبر رئیس دادگاه یوسف را 4 بار متوالی به بیرون از دادگاه هدایت کرد و مجدد در جایگاه دعوتش کرد تا اتهام زنای محصنه به وی تفهیم شود.

متهم با 4 بار اقرار به زنا محصنه، این اتهام را نیز قبول کرد و در آخرین دفاع گفت: زندگی‌ام تباه شده است و می‌دانم به آخر خط رسیده‌ام، تنها خواسته‌ام از دادگاه این است که اجازه دهند روز تاسوعا و عاشورا در عزای امام حسین (ع) برای توبه شرکت کنم.

سرانجام قاضی رنجبر بعد از شنیدن آخرین دفاع متهم و وکیل مدافع او با هیئت قضایی وارد شور شد و متهم را با توجه به اوراق پرونده و اقرار صریح به قصاص محکوم کرد.


ویدیو مرتبط :
روضه خوانی کرولال - حاج مهدی خدم آذریان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل: عاشق دختر دیگری شدم، به همین دلیل زیبا را کشتم



قاتل,قتل,مقتول

 

 

 

مردی که در پی رابطه با یک زن او را به قتل رسانده و دست به خودکشی ناموفق زده بود در جلسه محاکمه‌اش اعتراف کرد مرتکب قتل شد چون عاشق دختر دیگری شده‌ بود.

 

در این جلسه محاکمه که صبح دیروز در شعبه 74 دادگاه کیفری‌استان تهران برگزار شد ابتدا نماینده دادستان به تشریح کیفرخواست پرداخت و گفت: 18 مرداد سال‌جاری به ماموران پلیس خبر دادند زنی جوان در حالی‌که غرق در خون است به قتل رسیده ‌است. زمانی که ماموران به محل رسیدند متوجه شدند این زن که زیبا نام ‌دارد با ضربات چاقوی جوانی به نام سجاد از پای درآمده و مرد جوان بعد از به قتل رساندن زیبا خودش را هم با چاقو زخمی ‌کرده ‌است. پلیس متوجه شد سجاد در بیمارستان در وضعیت وخیمی به سر می‌برد. در حالی‌که ماموران تحقیقات خود را برای بررسی این ماجرا آغاز کرده ‌بودند متوجه شدند زیبا و سجاد از مدت‌ها قبل با هم رابطه‌ داشتند و روز حادثه بعد از اینکه باهم درگیر شدند، سجاد زن جوان را به قتل رساند و خودش را هم با ضربات چاقو زد و بیهوش شد. چند روز بعد از بیمارستان خبر رسید سجاد از مرگ نجات پیدا کرده است و می‌تواند صحبت کند.

وقتی سجاد روی تخت بیمارستان مورد بازجویی قرار گرفت، گفت: قبول دارم زیبا را به قتل رساندم و از کرده‌ام پشیمان هستم.  زیبا مانع زندگی من بود و آزارم می‌داد به همین دلیل او را کشتم. او راهی برای من نگذاشته‌ بود.

در نهایت با توجه به مدارک به‌دست‌آمده و بازسازی صحنه جرم کیفرخواست علیه متهم صادر شد.

در دادگاه نماینده دادستان تهران برای متهم درخواست صدور حکم قانونی کرد سپس پدر و مادر زیبا در جایگاه حاضر و صدور حکم قصاص را خواستار شدند. پدر زیبا گفت: دو سال قبل از این حادثه دخترم خانه شوهرش را ترک کرد و به منزل من آمد. دامادم اعتیاد داشت و در سال‌هایی که دخترم همسر او بود خیلی اذیتش کرده ‌بود. بعد هم که بدون هیچ خبری خانه را ترک کرده و دیگر برنگشته بود. زیبا در این دو سال در خانه من زندگی می‌کرد. من اصلا نمی‌دانم زیبا با متهم چه رابطه‌ای داشت اما هرچه ‌بود این مرد حق نداشت دخترم را بکشد و من به عنوان پدرش درخواست قصاص دارم و از حقم گذشت نمی‌کنم.

سپس سجاد در جایگاه حاضر شد. او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: دو سال بود با زیبا رابطه داشتم. او را دوست داشتم اما عاشقش نبودم. از طرفی چون شرایط زندگی او را می‌دانستم، نمی‌توانستم با او زندگی کنم و بالاخره باید یک روز این رابطه تمام می‌شد. آن روز فرا رسید اما زیبا قبول نمی‌کرد.

متهم ادامه ‌داد: در این مدت من عاشق دختری شدم که می‌خواستم زندگی‌ام را با او بسازم. آنقدر این علاقه در من زیاد شد که دیگر نتوانستم او را ترک کنم. رابطه‌ام با زیبا روز‌به‌روز کمتر می‌شد. این اواخر دیگر علاقه‌ای به او نداشتم. از زیبا خواستم از زندگی‌ام بیرون برود. به او گفتم دیگر نمی‌خواهم با او رابطه‌ داشته ‌باشم. زیبا در حالی‌که به شدت ناراحت بود به من گفت اجازه نمی‌دهد ترکش کنم. اما واقعیت این بود که من دیگر این رابطه را نمی‌خواستم.

سجاد در ادامه گفت: زیبا دست‌بردار نبود و به من می‌گفت هر طور شده می‌خواهد مرا ببیند. به حرف‌هایش اهمیت نمی‌دادم. تا اینکه زیبا متوجه رابطه عاشقانه من با دختر جوان شد. او گفت اگر این دختر را ترک نکنی همه چیز را به او می‌گویم. من نمی‌خواستم این اتفاق بیفتد به همین دلیل سعی کردم زیبا را آرام کنم و از او خواهش کردم شرایطم را درک کند. زیبا حاضر نبود با من همراهی کند. وقتی که دید تصمیم من برای ازدواج با دختری که عاشقش هستم قطعی است تهدیدم کرد و گفت همه چیز را به آن دختر می‌گوید. خواهش کردم این کار را نکند اما زیبا اهمیتی به درخواستم نداد. دیگر به تلفن‌هایش جواب ندادم. تا اینکه دختر مورد علاقه‌ام با من تماس گرفت و گفت مرا دوست ندارد و از من خواست دیگر با او تماس نگیرم. فهمیدم زیبا تهدیدش را عملی کرده ‌است. تحمل زندگی بدون آن دختر را نداشتم به همین دلیل با زیبا تماس گرفتم و تهدید کردم به خانه‌اش می‌روم و هم او را می‌کشم و هم خودم را. او جواب داد تو جرات این کار را نداری. تو مرد نیستی. خیلی از این حرف ناراحت شدم. بازگرداندن دختری که عاشقش بودم با حرف‌هایی که زیبا به او زده ‌بود تقریبا غیرممکن بود. زندگی برایم تمام شده ‌بود. به سراغ زیبا رفتم و او را با ضربات چاقو کشتم چون عشقم را از من گرفته‌ بود. در آن لحظه واقعا فکر می‌کردم باید او را بکشم. وقتی ضربات را به زیبا زدم رگ دست خودم را هم بریدم تا بمیرم.

متهم ادامه داد: من آدم تنهایی بودم و کسی را نداشتم که در مورد مشکلاتم با او صحبت کنم و خشمم تمام شود.

بعد از گفته‌های متهم وکیل مدافع او در جایگاه حاضر شد و از موکلش دفاع کرد. سپس دوباره متهم در جایگاه حاضر شد و درخواست کرد اولیای‌دم او را ببخشند. او از ارتکاب قتل ابراز پشیمانی کرد.

بنا بر این گزارش با پایان یافتن جلسه محاکمه هیات قضات شعبه 74 دادگاه کیفری‌استان تهران برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.... / روزنامه شرق