اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل دختر جوان در یک قدمی اعدام




اخبار حوادث - قاتل دختر جوان در یک قدمی اعدام

 پسری که دختر مورد علاقه خود را با ضربات چاقو به‌قتل رسانده ‌است با تایید حکم قصاصش از سوی دیوانعالی کشور یک قدم دیگر به مرگ نزدیک شد.

به گزارش شرق، ماموران پلیس روز 23اسفند سال 90 باخبر شدند دختر جوانی به نام شبنم در تهرانپارس با ضربات چاقو زخمی شده و مردی جوان او را به بیمارستان منتقل کرده‌ است. وقتی پلیس در بیمارستان حاضر شد، دختر جوان جانش را از دست داده ‌بود. مردی که این دختر را به بیمارستان رسانده ‌بود مدعی شد متوجه نشده او چطور چاقو خورده‌ است.

او گفت: «شبنم منشی من بود و زمان حادثه من در اتاقم بودم و متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد وقتی صدای جیغ او را شنیدم بیرون آمدم و دیدم زخمی روی زمین افتاده‌ است. پسر جوانی هم به‌سرعت فرار کرد.» پس از انتقال جسد به پزشکی‌قانونی تحقیقات آغاز و پلیس متوجه شد شبنم از مدتی قبل با جوانی به نام سعید دوست بود و آن دو با هم ارتباط داشتند اما از چند روز قبل از حادثه دچار اختلاف شده بودند.

این در حالی بود که پلیس متوجه شد همزمان با چاقوخوردن شبنم سعید نیز گم شده ‌است. در ردیابی‌های انجام‌گرفته سعید در منطقه خاک سفید شناسایی و بازداشت شد. او به قتل شبنم اعتراف کرد و گفت: «از مدت‌ها قبل شبنم را می‌شناختم و با او آشنا بودم. قصد داشتیم با هم ازدواج کنیم. شبنم را دوست داشتم اما چند روز قبل از حادثه به من گفت متوجه شده من با دختر دیگری رابطه دارم و به همین دلیل می‌خواهد به ارتباط خودش با من پایان بدهد.

 

من گفتم تنها کسی که دوستش دارم او است و رابطه با آن دختر فقط شیطنتی کوچک بود اما شبنم قبول نکرد و دیگر به تلفن‌هایم جواب نداد. روز حادثه برای اینکه با او صحبت کنم به محل کارش رفتم. شبنم رفتار تندی با من کرد و گفت اگر رییسش مرا در دفتر ببیند آبرویش می‌رود. او مرا به اتاقی برد و در آنجا مخفی کرد. از اینکه شبنم از وجود من خجالت می‌کشید، عصبانی شدم و با چاقو چند ضربه به او زدم و بعد هم فرار کردم.»

 کیفرخواست علیه سعید با اعتراف متهم و شکایت اولیای‌دم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری ‌استان تهران ارسال شد. متهم در دفاع از خود یک‌بار دیگر اتهام قتل را قبول کرد و با توجه به درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم رای بر قصاص صادر شد. حکم صادره مورد اعتراض سعید قرار گرفت و پرونده به شعبه 11 دیوانعالی کشور ارسال شد. این رای از سوی قضات دیوان مورد تایید قرار گرفت و به این ترتیب پرونده برای اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد.
اخبار حوادث - روزنامه شرق
 


ویدیو مرتبط :
اعدام قاتل در برنامه زنده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ، پایان شوم‌‌ قاتل دختر جوان!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مرگ، پایان شوم‌‌ قاتل دختر جوان

مرد جنایتکار وقتی فهمید پلیس راز قتلی را که او مرتکب شده فاش کرده است، پیش از دستگیری، خودکشی کرد.

به گزارش همشهری تحقیقات پلیس برای کشف راز این جنایت 10تیرماه سال گذشته و زمانی آغاز شد که مردی با مراجعه به پلیس اصفهان از ناپدید‌شدن مرموز دخترش به نام فرشته خبر داد. او مدعی شد که دخترش از چند‌ماه قبل به‌دلیل اختلافاتی که با شوهرش داشته، از وی جدا شده و در این مدت به تنهایی زندگی می‌کرده اما حالا چهار روز است که آنها از وی خبر ندارند و هر چه گشته‌اند هیچ ردی از او به‌دست نیاورده‌اند.

با این شکایت، تحقیقات برای یافتن ردی از زن گمشده آغاز شد. مأموران در نخستین اقدام به تحقیق از آشنایان این خانواده پرداختند و متوجه سرنخ مهمی شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که زن جوان بارها به دوستان و همکارانش گفته که شوهرعمه‌اش به نام رشید برایش مزاحمت ایجاد می‌کند و اگر روزی بلایی سرش آمد، مقصر این مرد است.

با این اطلاعات، مأموران رشید را به اداره آگاهی احضار کردند و به بازجویی از او پرداختند اما وی مدعی شد که از ماجرای ناپدید‌شدن فرشته خبر ندارد و نمی‌داند چه بلایی سر او آمده است. از آنجا که هیچ مدرکی علیه این مرد نبود، وی آزاد شد و تحقیقات برای کشف راز ناپدید‌شدن زن جوان ادامه یافت.

چند‌ماه از ماجرا گذشته بود تا اینکه آذرماه سال گذشته مأموران در جریان پیدا شدن جمجمه‌ای در حاشیه جاده اصفهان - شیراز قرار گرفتند. این جمجمه به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان بعد از بررسی‌های اولیه اعلام کردند که جمجمه متعلق به یک دختر 25تا 30ساله است و از زمان مرگش پنج تا شش‌‌ماه می‌گذرد. مأموران که با معمایی پیچیده روبه‌رو شده بودند، به بررسی پرونده‌های دختران و زنان 25تا 30ساله‌ای پرداختند که پنج تا شش‌‌ماه پیش ناپدید شده بودند.

آنها در این میان به پرونده ناپدید‌شدن فرشته رسیدند و حدس زدند که جمجمه کشف شده متعلق به او باشد. خانواده زن جوان به پزشکی قانونی دعوت شدند و بعد از انجام آزمایش دی‌ان‌ای مشخص شد که جمجمه متعلق به فرشته است. مأموران که حدس می‌زدند این زن همان روزی که ناپدید شده، به قتل رسیده و قاتل جسدش را در جاده اصفهان- شیراز دفن کرده است، بار دیگر به شوهر عمه او مظنون شدند.

آنها با توجه به اظهارات دوستان و همکاران مقتول حدس می‌زدند که رشید عامل قتل زن جوان بوده است اما زمانی که برای دستگیری وارد عمل شدند، دریافتند که رشید با اطلاع از فاش‌شدن راز جنایت، خود را در باغی حلق‌آویز کرده است. سرهنگ حسین‌زاده، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان این خبر به همشهری گفت: با فاش شدن راز این جنایت، جسد رشید به پزشکی قانونی انتقال یافت و پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت./همشهری