اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل دختر بچه 6 ساله قزوینی به دار مجازات آویخته شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دادستان قزوین از اجرای حکم قصاص قاتل دختر 6 ساله قزوینی در زندان قزوین خبر داد.

به گزارش آنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در این خصوص گفت: بیست و دوم آبان ماه سال 1390، معصومه 6 ساله که برای خرید از منزل خارج شده بود، به منزل بازنگشت و همین موضوع، موجب شد تا با اعلام والدین وی تحقیقات و بررسی پلیس آغاز شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: مأموران پلیس در تحقیقات خود با دختربچه 10 ساله‌ای مواجه شدند که ادعا کرد حدود یک ماه قبل مردی 30 ساله وی را با تهدید چاقو به داخل مزرعه ذرت برده و مورد آزارجنسی قرار داده است.

وی در ادامه گفت: پس از گذشت مدتی در تاریخ 13 آذر ماه جمجمه بچه‌ای در جاده فرعی حواشی شهر اقبالیه کشف شد که به دنبال آن جسد دختر بچه گم شده نیز کشف شد.

صادقی افزود: کارآگاهان پلیس در تحقیقات خویش به فردی مظنون شدند، متهم در حالی که ضبط خودرو و مقداری ابزار لازم برای سرقت همراه داشت، دستگیر شد، برای نام برده به اتهام زنا، آدم ربایی مقرون به آزار، تهدید با چاقو، رابطه نامشروع و سرقت قطعات خودرو پرونده قضایی تشکیل شد.

بررسی‌های پلیس نشان می‌داد که متهم با تهدید دو دختر بچه از جمله مقتول، آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است، متهم با مواجه با ادله پلیس ناچار زبان به اعتراف قتل فجیح خود گشود و صحنه جرم را بازسازی کرد.

صادقی نیارکی یادآور شد: متهم «م.ح» به اتهام قتل عمد کودک شش ساله در شعبه ششم بازپرسی دادسرای قزوین مورد بازجویی و پس از تکمیل تحقیقات توسط شعبه دوم دادگاه کیفری استان قزوین به قصاص و همچنین به استناد ماده 637 قانون مجازات اسلامی به 99 ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: همچنین با توجه به جهات مختلف پرونده، متهم به اتهام آدم ربایی، آسیب جسمی و حیثیتی به متهمان و سرقت مقرون به آزار به استناد مواد 47 و 621 قانون مجازات اسلامی این فرد به تحمل 15 سال حبس تعزیزی محکوم شد.

این مقام قضایی در پایان عنوان کرد: دادگاه همچنین با توجه به اقرارهای متهم به سرقت به استناد مواد 47، 652، 656 و 667 قانون مجازات اسلامی متهم را به 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق و رد مال محکوم کرد.

به دنبال تایید حکم قصاص از سوی دیوانعالی کشور، متهم صبح امروز در زندان مرکزی قزوین با حضور خانواده مقتول به دار مجازات آویخته شد.

 

اخبار حوادث - آنا


ویدیو مرتبط :
به دار آویخته شدن دو دختر نوجوان پس از تجاوز گروهی ..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقشه دوستان خلافکار برای آزار و اذیت دختر جوان/ دو عامل اصلی به دار مجازات آویخته می‌شوند



دو پسر شیاد كه با نقشه قبلی یك دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، به زودی اعدام می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اوایل تیرماه سال 90 دختر جوانی با مراجعه به پلیس از 4 پسر متجاوز شكایت كرد. وی در شكایت خود به ماموران گفت: چند وقتی بود كه با پسری به نام فرید آشنا شده بودم. من با او بیرون می‌رفتم تا اینکه یک روز فرید از من خواست به خانه‌اش در اسلامشهر بروم تا حرف‌هایمان را با هم بزنیم. اول مخالفت کردم و گفتم به خانه‌اش نمی‌روم. ولی وقتی فهمیدم که دوست فرید به نام سهیل با نامزدش هم در آنجا هستند قبول کردم و به آنجا رفتم. 
 
وی ادامه داد: وقتی به آنجا رسیدم فرید به من گفت می‌رود بیرون تا غذا بخرد. من با دوست فرید و نامزدش در خانه ماندیم تا او بیاید. اما وقتی فرید برگشت چهار نفر از دوستانش را هم با خودش آورد. خیلی ترسیده بودم و اصلا نمی‌دانستم که دوست‌های فرید چرا به آنجا آمده‌اند. 
 
دختر جوان گفت: این چهار پسر در خانه مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. حتی قصد داشتند که نامزد سهیل را هم مورد آزار و اذیت قرار دهند اما سهیل به آنها اجازه نداد. این چهار پسر هم به خاطر مانع شدن سهیل، او را با قمه مجروح و فرار کردند. حتی من قصد داشتم از پنجره خودم را به پایین پرت کنم اما چون خانه در طبقه سوم بود ترسیدم و نتوانستم این‌کار را انجام دهم.
 
با اعلام این شکایت موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و تلاش کارآگاهان در این خصوص آغاز شد. در نهایت ماموران در یک عملیات ویژه پلیسی موفق به شناسایی سه متهم این پرونده شدند.
 
با دستگیری متهمان آنها خیلی زود به جرم خود اعتراف كردند. با شناسایی این متهمان آنها در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند و تحت بازجویی‌های قضایی و پلیسی قرار گرفتند. متهمان در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند و پرونده هر سه نفرشان برای رسیدگی به دادگاه کیفری ارجاع شد. 
 
متهمان در جلسه محاكمه خود جرمشان را به گردن فرید انداختند و گفتند كه او ما را مجبور كرد تا این دختر را مورد آزار و اذیت قرار دهیم. 
 
با اظهارات متهمان در جلسه دادگاه قاضی شعبه هر چهار متهم را تبرئه کرد. با اعتراض شاکی به رای پرونده، این حکم در دیوان عالی کشور نقض و به شعبه هم‌عرض فرستاده شد.
 
همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد كه یكی از متهمان این پرونده قبلا به جرم سرقت مسلحانه 15 سال در زندان بوده است.بنابراین شعبه 78 دادگاه کیفری نیز دستور بازداشت دوباره متهم را صادر کرد.
 
پس از بازداشت این متهم دومین جلسه محاکمه آنها در همین شعبه برگزار شد. در این جلسه متهمان بار دیگر جرم را به گردن فرید انداختند و حرف‌های گذشته را تکرار کردند.
 
پس از پایان جلسه قاضی درنهایت دو متهم اصلی این پرونده را به اعدام محکوم کرد. این حكم در دیوان عالی كشور نیز تایید شد و قرار است این دو پسر به زودی اعدام شوند.  


  اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران