اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل خاموش جان زوج میانسال را گرفت



اخبار حوادث -  قاتل خاموش جان زوج میانسال را گرفت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انتشار گاز مونو اکسید کربن و جان باختن 2 تن در این حادثه خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در ساعت 11 و 18دقیقه ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه گاز گرفتگی در یک منزل مسکونی واقع در تهرانپارس خیابان انقلاب مطلع شد و بلافاصله ایستگاه 91 عازم محل حادثه شدند.

ملکی ادامه داد: ‌در این حادثه همسایگان از غیبت اهالی این خانه نگران شدند و پس از در زدن‌های مکرر و نشنیدن جواب با سامانه 125تماس و آتش نشانان را مطلع کردند که در زمان ورود آتش نشانان در زیر زمین منزل مسکونی یک زوج میانسال به حالت بی رمق بر روی زمین افتاده بودند که نیروهای آتش نشانی بلافاصله این زن و مرد را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه به علت استنشاق گاز مونو اکسید کربن مرگ هر دو تایید شد.

این مقام مسئول آتش نشانی علت این گاز گرفتگی را استفاده از آبگرمکن ناقص و همچنین دودکش نامناسب و عدم تهویه عنوان کرد.

گفتنی است ‌آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
قاتل خاموش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل خاموش جان قاری و مؤذن برگزیده کردستانی را گرفت



«مجید آقاعلی» نفر اول مسابقات استانی اذان و نماینده استان در سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم به دلیل گاز گرفتگی دار فانی را وداع گفت.

سلمان روحی، در گفت‌وگو با ایسنا، با عرض تسلیت این فاجعه تأسف بار به جامعه قرآنی استان، اظهار کرد: متأسفانه شب گذشته «مجید آقاعلی»، از قاریان و مؤذنان برتر استان بر اثر گازگرفتگی در خانه خود در قروه دار فانی را وداع گفت.

وی افزود: مرحوم آقاعلی از جوانان برگزیده استان بود و هفته قبل در مسابقات استانی اذان موفق به کسب مقام اول استان شده بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان عنوان کرد: این موذن برگزیده استانی، امروز قرار بود به کرمانشاه جهت شرکت در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعزام شود.


اخبار حوادث  -   ایسنا