اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«قاتل بی‌رحم...» در خانه‌ها


فیلم نمایش «قاتل بی‌رحم هسه کارلسون» راهی شبکه نمایش خانگی شد.

خبرگزاری ایسنا: این نمایش نوشته هنینگ مانکل است که با ترجمه و کارگردانی مسعود رایگان به صحنه رفت.

این نمایش پیش از این با بازی رویا تیموریان، هومن سیدی، شبنم مقدم، محمد سلوکی و جواد عزتی در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفته بود.

فیلم این تئاتر به کوشش موسسه فرهنگی هنری "بتهوون" در قالب دی‌وی‌دی منتشر شده است.

کارگردانی تلویزیونی این اثر بر عهده احسان علیخانی است. عواملی که در این نمایش همکاری کردند عبارتند از: مشاور کارگردان: رویا تیموریان، طراح صحنه: احمد کچه‌چیان، طراح لباس: سهیلا صالحی، موسیقی: فرشاد فزونی، عکس: ماهور موساییان و طراح جلد: روهینا (فرید حامدی).

به گزارش ایسنا، مدتی است موسسه «بتهوون» با همکاری تماشخانه ایرانشهر، فیلم تئاترهایی را که در این مجموعه اجرا شده‌اند، در قالب دی‌وی‌دی منتشر می‌کند.


ویدیو مرتبط :
آپاچی قاتل بی رحم.شکار دشمن از فاصله چندین کیلومتری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وایتکس و جوهر نمک قاتل خانمهای خانه دار



 

وایتکس و جوهر نمک قاتل خانمهای خانه دار

 

گفتنی است استفاده از وایتکس و جوهر نمک از مواد رایجی است که بانوان ایران بدون رعایت مسایل ایمنی از آنها زیاد استفاده می کنند در حالی که سموم گازهای این مایعات بسیار خطرناک می باشد.

 

تیتر خبری روزنامه حوادث در تاریخ ۷ شهریور ۹۰

 

یک زن تهرانی به خاطر گاز وایتکس فوت کرد.

 

به گزارش سیاست نامه یک زن ساکن شرق تهران که جهت انجام نظافت حمام منزلش از وایتکس استفاده کرده بود دچار گاز گرفتگی و ایست قلبی شد.بر پایه این گزارش پس از حضور اورژانس علی رغم برگشت ضربان قلب، این زن دچار مرگ مغزی شد و پس از یک هفته جدال با مرگ در بیمارستان آراد تهران راهی دیار ابدی شد.

 

 

منبع : webshad