اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل با 20 لیتر بنزین جسد را به آتش کشید


پلیس شهرستان مرودشت از راز قتل مرد 47 ساله ای که به دلیل اختلاف حساب به قتل رسیده بود، پرده برداشت.

خبرآنلاین: پلیس شهرستان مرودشت از راز قتل مرد 47 ساله ای که به دلیل اختلاف حساب به قتل رسیده بود، پرده برداشت.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: ماموران از وقوع یک فقره مرگ مشكوك در یك مرغداری واقع در یكی از روستاهای اطراف شهرستان مرودشت مطلع و پس از حضور در محل مشخص شد فردی 47 ساله با اسلحه سوزنی به قتل رسیده و سپس قاتل جهت ردگم كنی اقدام به آتش زدن اتاقك كرده و متواری شده است.

سرهنگ «دلاورالقاصی مهر» ادامه داد: موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی فردی 26 ساله به عنوان مظنون دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی اظهار كرد: در بازجویی های انجام شده متهم به قتل مرد 47 ساله اقرار و اظهار كرد: برای مقتول كار می كرده اما او مزدش را پرداخت نمی کرده و هر چه به وی گفته اهمیتی نداده است.

بنابراین یك شب اسلحه سوزنی دولول فاقد مجوز خودش را برداشته و با موتورسیكلت به مرغداری رفته و از روی دیوار وارد حیاط شده و با اسلحه سر مقتول را هدف قرار داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: قاتل پس از ارتكاب جرم با ۲۰ لیتر بنزین ، جسد و اتاقك را به آتش كشیده و فرار می كند كه اسلحه بكار رفته در جرم، از منزل مقتول كشف شد.


ویدیو مرتبط :
زنی که برای یک سیگار پمپ بنزین را به آتش کشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل مرد جوان با تبر/ قاتل جسد دوستش را به آتش کشید



اخبار حوادث - قتل مرد جوان با تبر/ قاتل جسد دوستش را به آتش کشید

مرد جوانی كه دوست خود را با انگیزه نامعلوم به قتل رسانده بود، صبح امروز برای بار دوم محاكمه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تیرماه سال 87 به ماموران پلیس خبر رسید كه مردی در خیابان به قتل رسیده است. با اطلاع ماموران از این حادثه آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار داده و برای بررسی ماجرا راهی محل جنایت شدند. 
 
ماموران با حضور در محل با جنازه مردی روبرو شدند كه پس از قتل به آتش كشیده شده بود. قاتل خیلی زود از سوی كارآگاهان دستگیر شد. وی با اعتراف به قتل احمد به ماموران گفت: احمد دوستم بود كه من او را به خاطر مسائل اخلاقی به قتل رساندم و جسدش را هم به آتش كشیدم.
 
با اعتراف او و بازسازی صحنه قتل كیفرخواست وی صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد. چندی پیش اولین جلسه محاكمه این مرد در همین شعبه برگزار شد. 
 
وی در اولین جلسه محاكه به قضات گفت: مقتول دوستم بود. اما فهمیدم كه یك روز همسرم را مورد آزار و اذیت قرار داده برای همین سر این موضوع با او درگیر شدم و با تبر او را كشتم.
 
با اظهارات متهم در حالیكه خانواده اولیای دم درخواست قصاص كردند، ادامه جلسه به آینده موكول شد. بنابراین صبح امروز دومین جلسه محاكمه متهم برگزار شد. 
 
وی در این جلسه اظهارات تازه ای را مطرح و هیات قضایی گفت: خواهرزنم به مقتول پول قرض داده بود. اما احمد سود پول او را نمی داد. روز حادثه سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و او را با تبر به قتل رساندم و جنازه اش را به آتش كشیدم.
 
پس از اظهارات متهم هیات قاضی وارد شور شدند تا حكم نهایی در این خصوص صادر كنند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران