اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل آتیلا کوچولو پای چوبه دار قرار گرفت



اخبار,اخبار حوادث , قتل

 

اخبار حوادث - از ضرب و جرح تا آزار و اذیت جنسی
قاتل آتیلا کوچولو پای چوبه دار قرار گرفت

مرد شیشه ای که پس از آزار و اذیت هولناک کودک چهار ساله او را خفه کرده بود، با تائید حکم اعدامش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

کامران 27 بهمن سال گذشته آتیلا چهار ساله را پس از آزار و اذیت و شکنجه به قتل رساند.

بهمن ماه سال گذشته جلسه دادگاه به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد که در ابتدای جلسه نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست گفت: در این پرونده، «کامران» 27 ساله مجرد و بازداشت از تاریخ 29 بهمن ماه سال گذشته متهم به مباشرت در قتل آتیلا از طریق ایراد جرح عمدی می باشد. مقتول حاصل ارتباط نامشروع زن و مرد جوانی بود که پدر آتیلا به دلیل مشکلات مالی و مصرف مواد مخدر کودک چهارساله خود را نزد متهم به قتل قرار داده بود.

ضرب و جرح عمدی، آزار و اذیت جنسی با اسپری واکس داشبرد، لواط به عنف از اقدامات مجرمانه کامران می باشد که با توجه به محتویات پرونده برای وی تقاضای مجازات قانونی را دارم.

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل


سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: زمان جنایت من اعتیاد شدیدی به شیشه داشتم. شب حادثه همراه یکی از دوستانم به خانه فردی در شهرک اندیشه رفته و در آنجا شیشه مصرف کردیم. آتیلا را نیز همراه خود برده بودم. آن شب زیاد مواد مصرف کردم و از حالت عادی خارج شده بودم. نیمه های شب هنگام برگشت به خانه آتیلا در ماشین ادرار کرد و که این موضوع اعصاب من را به هم ریخت و دو سه ضربه به سرش زدم که این ضربه ها باعث مرگ او شد.

قاضی عزیز محمدی و چهار قاضی مستشار پس از آخرین دفاعیات متهم برای صدور حکم وارد شور شده و کامران را به اتهام قتل به قصاص و به اتهام لواط به عنف به اعدام محکوم کردند.

با اعتراض متهم به حکم مجازاتش ، پرونده به شعبه 24 دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور حکم قصاص و اعدام را تائید کردند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
بخشش قاتل پای چوبه دار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل سرباز جوان پای چوبه دار



قاتل سرباز جوان پای چوبه دار

پسر جنایتکار که در جریان نزاع خیابانی مرتکب سربازی شده بود ، پس از تائید حکم اعدامش از سوی قضات دیوان عالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در این پرونده میثم 27 ساله متهم است سرباز جوانی را با ضربه قمه به قتل رسانده است.

در جلسه محاکمه متهم، قاضی شاهمرادی نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست، گفت: میثم متهم به قتل عمدی فرشید در تاریخ 27 فروردین سال 90 می باشد. وی با یک ضربه قمه به سر مقتول مرگ او را رقم زده بود.در این پرونده همچنین حسین 21 ساله و علی 22 ساله متهم به شرکت در نزاع و شرب خم می باشند. با توجه به دلایل موجود در پرونده برای متهمان تقاضای مجازات قانونی دارم.

در ادامه پدر مقتول برای قاتل پسرش تقاضای قصاص کرد و گفت: فرشید در حال گذراندن خدمت سربازی بود. من از پسرم خواستم برای شرکت در مراسم عروسی یکی از بستگان مرخصی بگیرد و به ورامین بیاید. یک ساعت قبل از شروع عروسی او برای دیدن یکی از هم خدمتی های خود از خانه خارج شد که دقایقی بعد به ما اطلاع دادند او را با ضربه قمه کشته اند.

در ادامه متهم با حضور در جایگاه با رد اتهام قتل عمدی، گفت: من در این درگیری حاضر بودم اما مرتکب قتل نشدم. اظهاراتم در دادسرا نیز صحت ندارد.

قاضی همتیار رئیس شعبه 113 دادگاه کیفری سپس از شاهدان ماجرا خواست به تشریح روز حادثه بپردازند که یکی از آنها اظهار داشت: روز حادثه میثم با یک قمه ضربه ای به سر مقتول وارد کرد و از محل گریخت. دو متهم دیگر پرونده نیز در جریان دفاعیات خود اتهام شرکت در نزاع را قبول کردند.

در ادامه با آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش رئیس دادگاه ختم رسیدگی به این پرونده را اعلام کرد و پس از مشورت با چهار قاضی مستشار حکم قصاص متهم را صادر کردند. با اعتراض میثم پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور حکم را تایید کرده و برای اجرا به دادسرای جنائی تهران فرستادند./مهر