اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتلان «عارف کوچولو» یکدیگر را محکوم کردند



اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

در بازجویی‌های قضایی صورت گرفت
قاتلان «عارف کوچولو» یکدیگر را محکوم کردند

2 متهم قتل «عارف کوچولو» را منکر شدند

 برادر ناتنی عارف کوچولو و دوستش با وجود اعتراف‌های تکاندهنده و بازسازی صحنه قتل پسر بچه در جریان بازجــویی‌های قضـــایی، همدیگر را عامل قتل معرفی کردند و خود را بی‌گناه دانستند.


عارف کوچولوی پنج ساله اواخر تیرماه از سوی برادر ناتنی خود ربوده و به باغی در اطراف جویبار منتقل شد و در آنجا به طرز فجیعی به قتل رسید.


وقتی پلیس پس از این مدت طولانی رد عاملان جنایت را به دست آورد و هر دو را بازداشت کرد، دو تبهکار با حضور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب جویبار جزئیات جنایت را تشریح کردند.


بر اساس اظهارات «جلال بلوچ»، نقشه ربودن عارف کوچولو توسط «حسین» برادر ناتنی وی طراحی و اجرا شده است.


وی در این باره به بازپرس پرونده گفت: حسین نسبت به برادر ناتنی‌اش حسادت زیادی داشت، عقیده داشت پدر و برادرانش بیش از اندازه به او توجه دارند. هر بارکه به روستا می‌آیند برای او هدیه می‌آورند اما به بچه‌های حسین کمتر توجه نشان می‌دهند.

 

  او گفته بود با ربودن عارف و نگهداری‌اش در باغ چند روزی باعث اذیت و ناراحتی بقیه شود بعد به طریقی او را برگرداند اما وقتی عارف کوچولو را به بهانه خریدن بستنی سوار بر پراید خود کرد و به باغ آورد با ضربات چاقو او را از پای درآورد و من به خاطر وعده‌ای که درباره پرداخت پول داده بود سر جسد را جدا کرده و با هم آن را آتش زدیم.


در همین ارتباط حسین برادر ناتنی که اکنون به عنوان عامل اصلی جنایت معرفی شده در این باره گفته است: من عارف را به باغ بردم حتی یک ضربه چاقو هم به او زدم اما ضربه کشنده از طرف جلال وارد شد و او بود که سر جسد را به آتش کشید.


بنا بر این گزارش، ماجرای ربایش و قتل عارف کوچولو اواخر تیرماه سال‌جاری در روستای سروکلای جویبار رخ داد و مدتی بعد جمجمه‌اش در حالی که کاملاً از بین رفته و قابل شناسایی نبود در خانه شان پیدا شد.


در همین راستا چند روز بعد نیز بقیه قسمت‌های بدن او در باغی نزدیکی خانه قربانی حادثه پیدا شد.


تحقیقات قضایی و پلیسی درباره اینکه کدام یک از دو جنایتکار ضربات مرگبار را به عارف کوچولو وارد کرده است، ادامه دارد..
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 


ویدیو مرتبط :
موزیک حسرت از مجتبی ثابت و عارف محکوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل ندا کوچولو به ۵سال زندان محکوم شد



قاتل ندا کوچولو به ۵سال زندان محکوم شد

زن جوانی که به اتهام قتل ندا کوچولو با مجازات مرگ روبه‌رو بود پس از رضایت اولیای دم به پنج سال زندان محکوم شد.

پیکر نیمه‌جان این دختر سه ساله روز بیست و پنج مرداد 89 در حالی به بیمارستانی در تهران منتقل شد که پزشکان در نخستین معاینات با مشاهده آثار سوختگی، گازگرفتگی و ضرب و شتم دریافتند دخترک بشدت مورد کودک‌آزاری قرار گرفته است. ندا کوچولو بلافاصله در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد اما پس از 20 روز تسلیم مرگ شد.

به دنبال این حادثه کار آگاهان جنایی پلیس آگاهی تحقیق در این رابطه را آغاز کردند و زن عموی مقتول به عنوان تنها مظنون حادثه بازداشت شد. فاطمه ـ زن‌عموی 31 ساله ـ ندا به عنوان متهم اصلی پرونده در بازجویی‌ مقدماتی ابتدا منکر کتک زدن و شکنجه ندا کوچولو شد و گفت: ندا از سوی پسر سه ساله‌ام مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. فاطمه در ادامه بازجویی‌ها ‌ اعتراف کرد ندا دچار شب‌ادراری بود و به همین دلیل یک روز از شدت ناراحتی و عصبانیت پاهایش را با قاشق داغ سوزاندم. روز حادثه که او را به حمام برده بودم، ناگهان از شدت درد و سوختگی روی زمین افتاد و سرش به کف حمام خورد و از هوش رفت. همان موقع هم با کمک زن همسایه او را به بیمارستانی نزدیکی محل زندگی‌مان منتقل کردیم. دقایقی بعد تلفنی با برادر شوهرم تماس گرفتم و از او خواستم هر چه سریع‌تر خودش را به بیمارستان برساند.

قاضی پرونده پس از بازجویی و تحقیق، فاطمه را با شکایت پدربزرگ و مادر ندا به اتهام کودک‌آزاری با قرار بازداشت موقت به زندان فرستاد، اما پس از مدتی پدربزرگ رضایت خود را اعلام کرد.

چندروز قبل فاطمه ـ زن‌عموی ندا ـ از زندان به دادسرای خارک منتقل و در حضور بازپرس با نگارـ مادر نداـ روبه‌رو شد. در این جلسه، بازپرس بار دیگر اتهام کودک‌آزاری را به فاطمه تفهیم کرد. متهم در حالی که بشدت گریه می‌کرد با ابراز پشیمانی از مادر ندا خواست وی را به خاطر بچه‌هایش ببخشد. چند روز پس از این جلسه، مادر ندا کوچولو با حضور در دادسرا، ضمن دریافت دیه رضایت کتبی خود را اعلام و از قصاص متهم گذشت کرد.

با رضایت اولیای‌دم، پرونده فاطمه برای محاکمه از جنبه عمومی جرم به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده و فاطمه محاکمه شد. پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه وارد شور شدند و فاطمه را به پنج سال زندان محکوم کردند که سه‌ سال و نیم آن به صورت تعلیقی است. با این حکم زن جوان بزودی از زندان آزاد خواهد شد./روزنامه جام جم