اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتلان داداشی مست و اجیر شده بودند


یک منبع آگاه گفت: احتمال شرب خمر و یا اجیر شدن قاتل روح الله داداشی مطرح است.

یک منبع آگاه گفت: احتمال شرب خمر و یا اجیر شدن قاتل روح الله داداشی مطرح است.

بر اساس اطلاعات کسب شده از قاتل روح ا... داداشی، در حال حاضر موضوع شرب خمر قاتل وی مطرح شده است و دادستانی کرج در حال بررسی و اثبات آن است.

وی در ادامه افزود: موضوع اجیر شدن این افراد برای قتل این قهرمان ملی نیز وجود دارد که این احتمالات به طور کامل در حال بررسی بوده و تا اثبات مدعای کارشناسان باید صبر کرد.

به گفته این منبع آگاه، قوه قضاییه با جدیت این پرونده را پیگیری می کند. همچنین صبح امروز مسوولان قضایی کرج نیز در مورد پرونده این قتل که تاثیر بسزایی در افکار عمومی داشته است، تشکیل جلسه دادند تا هر چه سریع تر به نتیجه قطعی دست یابند.

در هر حال مسوولان قضایی تا هفته آینده نتیجه قطعی انگیزه قتل را مشخص خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر


ویدیو مرتبط :
کریمی:سر مست و سینه مست و دیده مست و کام مست / خم مست و شیشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار تصاویر قاتلان روح الله داداشی


رییس پلیس استانهای تهران و البرز گفت : متهم اصلی قتل مرحوم روح الله داداشی قویترین مردآهنین ایران و جهان شناسایی شد.

 پلیس استانهای تهران و البرز گفت : متهم اصلی قتل مرحوم روح الله داداشی قویترین مردآهنین ایران و جهان شناسایی شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استانهای تهران و البرز، سردار 'علیرضا اکبرشاهی ' افزود: به دنبال حادثه شنبه شب و قتل قویترین مردآهنین ایران و جهان در درگیری با سه جوان درکرج و متواری شدن عوامل حادثه ،پلیس شناسایی و دستگیری این افراد را در دستور کار ویژه قرار داد.

وی بیان داشت: سرانجام در کمتر از 24 ساعت دو نفر از متهمان شناسایی و دستگیر شدند که با دستگیری این دو متهم ، نفر سوم نیز صبح امروز دوشنبه شناسایی و به دام افتاد. اکبرشاهی گفت : تحقیقات پلیس نشان داد که نفر سوم دستگیر شده متهم اصلی قتل مرحوم روح الله داداشی است. وی اشاره ای به هویت متهم اصلی و همدستان وی در این حادثه نکرد. رییس پلیس استانهای تهران و البرز درباره جزییات شب حادثه قتل داداشی اظهار داشت :در پی وقوع یک فقره درگیری خیابانی در منطقه 45 متری گلشهر کرج و گزارش این حادثه به پلیس، بلافاصله مأموران به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: بررسی و تحقیقات پلیس نشان داد سه نفر سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید با مرحوم روح الله داداشی درگیری لفظی پیدا کرده اند.