اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل، عضو گروهک تروریستی بود



اخبار,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار حوادث - قاتل، عضو گروهک تروریستی بود

عضو سابق یکی از گروهک‌های تروریستی که پس از ارتباط با زنی، شوهر او را به قتل رسانده بود، در جلسه محاکمه به تشریح جنایت خود پرداخت.

چندی قبل کشف جسد مردی در حوالی شهرستان نهاوند به کارآگاهان پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

در ادامه تیمی از ماموران راهی محل کشف جسد شده و دریافتند مرد جوان در اثر اصابت ضربات سخت به قتل رسیده است. جسد به پزشکی قانونی منتقل و با بررسی پرونده افراد فقدانی، هویت مقتول به نام «امیر» شناسایی شد.

همسر «امیر» به نام «نسرین» در بازجویی ها مدعی شد، شوهرش شب حادثه برای انجام کاری از خانه خارج و پس از آن دیگر باز نگشته بود. ماموران که به اظهارات این زن مشکوک شده بودند، وی را زیر نظر گرفته و متوجه ارتباط پنهانی او با پسری به نام «هومن» شدند. با کشف این سرنخ، نسرین به اداره آگاهی احضار شد که در بازجویی ها لب به اعتراف گشود و به قتل شوهرش با همدستی «هومن» اعتراف کرد.

در ادامه ماموران راهی خانه «هومن» شده، اما متهم پس از اطلاع از دستگیری «نسرین» از کشور فرار کرده بود.

در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، مشخص شد «هومن» به اتهام عضویت در گروهک های تروریستی هنگام ورود به کشور دستگیر شده است. با اطلاع این موضوع، «هومن» به اداره آگاهی منتقل و در بازجویی​ها به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

صبح امروز جلسه محاکمه متهمان در شعبه 71 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد.

هومن با قبول اتهاماتش گفت: من یک مغازه گیم نت داشتم که نسرین فرزندانش را برای بازی به آنجا می آورد. در ابتدا نمی دانستم او شوهر دارد و به همین خاطر به رابطه ام با او ادامه دادم، اما پس از مدتی متوجه شدم نسرین به من دروغ گفته و شوهر دارد، به همین خاطر ارتباطم را با او قطع کردم، اما با اصرارهای نسرین دوباره ارتباطم را با او از سر گرفتم. شب حادثه او مرا به خانه شان دعوت کرد و ما به پشت بام رفتیم، همسرش که در طبقه پایین خواب بود، متوجه ماجرا شد و با او درگیر شدم. نسرین نیز به کمک من آمد و با همدستی او شوهرش را کشتیم، بعد هم جنازه را در یک دره در حوالی نهاوند رها کردیم.

در ادامه جلسه دادگاه نسرین در جایگاه قرار گرفت که با رد اتهامش گفت: من در قتل شوهرم هیچ نقشی نداشتم. شب حادثه او برای تهیه مواد مخدر از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت، چند روز بعد به ما اطلاع دادند جسدش پیدا شده است. پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکلای مدافع آنها، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

اخبار حوادث - مهر

 


ویدیو مرتبط :
عضو ایرانی گروهک تروریستی داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تازه‌ترین خبرها از دستگیری "فهیمه اروانی" از زبان یک عضو سابق گروهک تروریستی منافقین



یک عضو سابق گروهک تروریستی منافقین پیرامون خبر دستگیری "فهیمه اروانی" توضیحاتی ارائه کرد.

 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,گروهک تروریستی منافقین

یک عضو سابق گروهک تروریستی منافقین در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون انتشار خبر ی در خصوص فهیمه اروانی و مسئله شناسایی و دستگیری وی طی روزهای اخیر گفت: موضوع دستگیری فهیمه اروانی قدیمی است و ربطی به مسائل این گروهک تروریستی و اقداماتشان در ایران ندارد.

وی افزود: به هر حال محمد رضا کلاهی مسئول انفجار حزب و مسعود کشمیری مسئول انفجار ریاست جمهوری تحت حمایت آلمان هستند و تلاش ایران تاکنون برای استرداد سودی نداشته است.

شایان ذکر است؛ طی روزهای گذشته پیرامون این خبر سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به تلاش پلیس ایران و همکاری اینترپل از بازداشت یکی از منافقین که از عوامل انفجار حزب جمهوری بود در کشور آلبانی خبر داد واظهار داشت: به دنبال همکاری‌های پلیس اینترپل و پیگیری‌های پلیس ایران، یکی از عناصر گروهک تروریستی منافقین که در انفجار حزب جمهوری دست داشت در کشور آلبانی شناسایی و دستگیر شد.

همچنین یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: فرد دستگیر شده که از عوامل انفجار حزب‌ جمهوری بوده یک خانم است و عامل اصلی همچنان تحت تعقیب قرار دارد.

اما روز گذشته خبری در رسانه ها مبنی بر فاش شدن  نام تروریست زن بازداشت شده منتسب به منافقین در آلبانی منتشر شد.

در این خبر آمده بود فهیمه اروانی نام تروریستی است كه در آلبانی دستگیر شد اما ظاهرا آزاد شده و به ایران عودت داده نخواهد شد.

 

 اخبار  سیاسی  -  باشگاه  خبر  نگاران