اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاب گوشی آیفون هم ضد گلوله شد! +عکس


یك شركت ژاپنی، از یك قاب گوشی 650 دلاری تلفن همراه آیفون رونمایی كرد كه به ادعای آن، كاملا ضدگلوله است.

خبرگزاری ایسنا:  یك شركت ژاپنی، از یك قاب گوشی 650 دلاری تلفن همراه آیفون رونمایی كرد كه به ادعای آن، كاملا ضدگلوله است.

 این قاب می‌تواند حفاظ كاملی برای گوشی تلفن همراه در برابر گلوله‌های احتمالی! باشد.

چندی پیش، یك ویدیو در یوتیوب با نام «آیفون در برابر اسلحه» منتشر شد كه در آن افراد به تلفن‌های همراه آیفون و دیگر ابزار خود شلیك كرده و نتایج را به تصویر كشیده بودند.

این قاب ضدگلوله از یك صفحه فولادی با ضخامت یك اینچ برخوردار است كه به ادعای شركت مارودای ژاپنی می‌تواند در برابر یك گلوله كالیبر 12 میلیمتری مقاومت كند.

این در حالیست كه با وجود قیمت بالای آن، این محافظ تنها پشت گوشی را پوشش داده و سوراخی برای جای لنز دوربین آیفون در نظر گرفته شده است.

جلوی دوربین با یك ورق نازك آلومینیومی محافظت شده و این قاب اكنون در رنگهای سفید و سیاه موجود است.

گوشی آیفون ابتدا باید در یك قاب محافظ و سپس قاب فولاد و آلومینیوم برای محافظت بیشتر از آن قرار گیرد.  







ویدیو مرتبط :
تست قاب ضد گلوله آیفون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوشی ضد سرقت +عکس



 

گوشی ضد سرقت , قیمت گوشی ضد سرقت

 

گوشی معروف به گاو صندوق قرار است به زودی وارد بازار شود. سازندگان این گوشی مدعی هستند که امنیت فایل ها و اطلاعات نگهداری شده در ان این گوشی را تبدیل به گاو صندوقی دیجیتال در جیب شما خواهد کرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، شرکت تولیدکننده این گوشی را یک گاوصندوق دیجیتالی نامیده که کاربر می‌تواند با ایمنی بسیار بالا فایل‌ها و اطلاعات خود را در آن نگهداری کند.

Lumigon T2 Android Smart phone گوشی همراهی است که به زودی با طراحی منحصر به‌ فرد خود وارد بازار خواهد شد.

این محصول مجهز به دوربین 8 مگا پیکسلی، پردازنده 1.4 GHZ و صفحه نمایش 3.8 اینچ می‌باشد. نکته جالب این که از این گوشی می‌توان به عنوان یک Universal Remote استفاده نمود.

به علاوه این که مجهز به سی سامی است که باعث می شود در نور بسیار زیاد و مستقیم نیز امکان مشاهده صفحه‌نمایش آن با وضوح بالا وجود داشته باشد.

قیمت این گوشی 600 یورو بر آورد شده است..... / خبرگزاری مهر