اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قائم مقام پرسپولیس استعفا كرد


قائم مقام باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا كرد.

خبرگزاری ایسنا: قائم مقام باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا كرد.

 جمشید زارع درباره علت استعفای خود از سمت قائم مقامی باشگاه پرسپولیس اظهار كرد: به دلیل خستگی مفرط و فشارهای ناشی از كار كه در یك سال گذشته متحمل شدم و باعث تشدید بیماری‌ام شد تصمیم گرفتم از سمت خود استعفا دهم تا كمی استراحت كنم.



 وی ادامه داد: مطمئنم سردار رویانیان با مدیریتی كه دارد در سریع ترین زمان ممكن فرد مناسب و شایسته‌ای را جایگزین من خواهد كرد تا باشگاه از این لحاظ ضرری نبیند اما همان طور كه گفتم من دیگر نمی‌توانستم به دلیل خستگی مفرط به كار ادامه دهم.

 زارع درباره این موضوع كه از مدتی پیش گفته می‌شد او با رویانیان به مشكل برخورده گفت: من با رویانیان رفاقت بسیار قدیمی دارم. او همسنگر قدیمی من بوده و در طول این مدت هم هر كمكی كه می‌توانسته به من كرده است. صراحتا می‌گویم كه هیج اختلافی با هم نداریم و در این مدت با هماهنگی یكدیگر كارها را به خوبی پیش می‌بردیم.

 وی در پایان گفت: می‌خواهم مدتی استراحت كنم و از استرس به دور باشم. اما قصد دارم به دنیای ورزش بازگردم و اگر خدا بخواهد این اتفاق خواهد افتاد.    


ویدیو مرتبط :
استعفا درخشان از سرمربیگری پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قائم مقام تیم استقلال خواهان نزدیك شدن پرسپولیس به شرایط خوب



 

قائم مقام تیم استقلال خواهان نزدیك شدن پرسپولیس به شرایط خوب

 

علی نظری جویباری، قائم مقام تیم استقلال، شرایط این تیم را ایده آل توصیف می کند، اما وی معتقد است برای طلبکارهای فصول گذشته بودجه لازم وجود ندارد و این اعضا باید بیشتر صبر داشته باشند.

جویباری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برای بازیکنان قدیمی تیم استقلال احترام خاصی قائل هستم اما این مسئله که پول ‌آنها را زودتر از بازیکنان فعلی تیم پرداخت کنیم بعید است و اتفاق نمی افتد.

وی افزود: بازیکنان قدیمی باید صبر بیشتری داشته باشند تا شرایط باشگاه ایده آل شود و پس از آن بدهی آنها را با وضعیت مناسب پرداخت کنیم.

جویباری تصریح کرد: استقلال شرایط خوبی در لیگ دارد ما درصد جدول حضور داریم وسعی داریم این شرایط را حفظ کنیم، برای رسیدن به این وضعیت به زمان بیشتری نیاز داریم و اگر قدیمی ها کمی صبرکنند همه چیز درست می شود.

وی اظهار داشت: به تیم های دیگر کار نداریم اما دوست داریم پرسپولیس که همیشه رقیب ماست با شرایط ایده آل روبه رو شود و دوران خوبش آغاز شود.