اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم 200 ساعته +عکس



فیلم های سینمایی معمولا بیش از 2 ساعت نیستند اما گاهی برخی از کارگردانان به فکر رکوردزنی با فیلم می افتند و فیلم های بلند تولید می کنند.

به تازگی یک کارگردان بولویایی فیلمی با مدت زمان بیش از 200 ساعت تولید کرده است و برای افرادی که بتوانند آن را تا انتها ببینند یک جایزه 10 هزار دلاری تعیین کرده است.

سال پیش نیز یک کارگردان از این کشور با فیلمی به مدت 131 ساعت توانست رکورد بلندترین فیلم دنیا را بشکند اما به علت آن که نمایندگان گینس در محل حضور نداشتند رکوردش به ثبت نرسید.

 

فیلم های سینمایی,فیلم های سینمایی  200 ساعته

 امسال این فیلم در حالی اکران شد که کارگردان برای کسی که بتواند این فیلم را تا به انتها ببیند یک جایزه 10 هزار دلاری می دهد و همچنین اسم او نیز وارد کتاب می شود.

در ابتدا 1400 نفر برای این مسابقه ثبت نام کردند اما به مرور این افراد نتوانستند فیلم را مشاهده کنند و از دور مسابقه خارج شدند عده ای نیز بعد از معاینات پزشکی از دور مسابقه خارج شدند.

در انتهای این مسابقه دو شرکت کننده باقی مانند که بعد از 200 ساعت و 30 دقیقه فیلم را تا به پایان نگاه کردند و جایزه را نیز میان خودشان تقسیم کردند.... /باشگاه خبرنگاران

 

فیلم های سینمایی,فیلم های سینمایی  200 ساعته

 

 


ویدیو مرتبط :
دموی فیلم چهار ساعته آموزش فصل پنجم ریاضی نهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارتباط "جنیفر لوپز" با هنرپیشه فیلم خماری ؟!!!!+عکس



 

ارتباط

"جنیفر لوپز" که به تازگی از همسرش مارک آنتونی جدا شده است هفته گذشته در حال صرف شام با هنرپیشه مطرح فیلم خماری "بردلی کوپر" در یک رستوران در لس آنجلس مشاهده شد!

 

به گزارش واحد خبرآفتاب به نقل از رسانه های خارجی، "جنیفر لوپز" خواننده و هنرپیشه مشهور آمریکایی در حالی که خبر جدایی او از همسر سابقش "مارک آنتونی" همچنان بحث داغ رسانه ها در سراسر دنیاست هفته گذشته در یک رستوران در لس آنجلس در حال صرف غذا با هنرپیشه مطرح فیلم خماری "بردلی کوپر" باز هم سوژه ای داغ برای عکاسان و خبرنگاران ایجاد کرد .

اگرچه جنیفر لوپز و "بردلی کوپر" هر دو این قرار شام را یک قرار کاری دانسته اند و هر دو داشتن رابطه عشقی را تکذیب می کنند ولی عکس ها و خبرها حاکی از چیز دیگری است!

مطلبی که توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است این است که این دو اولین باری نیست که با یکدیگر دیده شدند. در سپتامبر۲۰۱۰ این دو در شوی مد "تامی هیلفیگر " در ردیف جلوی سالن مشغول خوش و بش با یکدیگر بودند و حالا در سپتامبر ۲۰۱۱ در یک رستوران در حال صرف شام باز هم در کنار هم دیده شدند و این در هر حالی است که هر دو وجود هر گونه رابطه غیر کاری را به شدت تکذیب می کنند!../آفتاب