اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم: نوزادی که در بیابان رها شده بود!


نوزادی در بالای شهر میمه اصفهان حدودا با فاصله صد متری جاده اصفهان تهران داخل بیابان در حالی که دورش پر از بوته بوده است پیدا کرده اند.

صبح بخیر: نوزادی در بالای شهر میمه اصفهان حدودا با فاصله صد متری جاده اصفهان تهران داخل بیابان در حالی که دورش پر از بوته بوده است پیدا کرده اند و از شانس نوزاد و پدر و مادرش راننده کامیونی که ماشینش خراب شده بود در آنجا صدای گریه نوزاد را میشنود و او را پیدا می کند. از قرار معلوم این بچه در یک ماشین دزدی بوده است که در بیابان رها شده بود.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: نوزادی که در بیابان رها شده بود!


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با بیماری که توسط بیمارستان در بیابان رها شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای سرقت دفترچه تلفن و دختری که بیهوش در بیابان رها شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ماجرای سرقت دفترچه تلفن و دختری که بیهوش در بیابان رها شد

 روزنامه خراسان: پسر جوانی که پس از بیهوش کردن دختری طلاهای او را دزدیده ومتواری شده بود پس از یک ماه فرار توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

فروردین ماه گذشته پدر و دختری با اتوبوس در حال عزیمت به مشهد بودند. در این میان پسرجوانی نیز در یکی از صندلی های مجاور این پدر و دختر نشسته و اعمال و حرکات این دو را زیرنظر گرفته بود. دختر جوان داخل اتوبوس دفترچه تلفن خود را برداشته بود و شماره های آن را مرور می کرد و پسر جوان نیز زیرچشمی حرکات او را زیرنظر داشت، اتوبوس به پایانه مسافربری مشهد رسید و مسافران هریک به محل سکونتشان رفتند، دختر مذکور وقتی به منزل رسید و اسباب و اثاثیه خود را بررسی کرد متوجه شد که دفترچه تلفنش نیست. او همه جا را جست وجو کرد اما به نتیجه ای نرسید و با خود فکر کرد که شاید دفترچه تلفن داخل اتوبوس جا مانده است.

این ماجرا گذشت تا این که روز بعد جوانی با تلفن همراه این دختر تماس گرفت. او خود را از مسافرهای اتوبوس معرفی کرد و پس از سلام و احوال پرسی گرم با دختر مورد نظر به او گفت که دفترچه تلفن شما در داخل اتوبوس جا مانده و من آن را برداشتم و الان نیز تماس گرفته ام که آن را به شما بازگردانم. دختر جوان وقتی شنید دفترچه اش پیدا شده است خوشحال شد و با پسر جوان قرار ملاقات گذاشت تا دفترچه اش را از او بگیرد. پسر مذکور به دختر گفت: اگر زحمتی نیست فردا برای تحویل دفترچه به اطراف روستای ده غیبی مراجعه کنید تا دفترچه تان را تحویل دهم، دختر نیز غافل از این که چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود، قرار ملاقات را پذیرفت و در ساعت مقرر عازم محل قرار شد.

 

وقتی به آن مکان رسید پسری را دید که داخل خودرو نشسته است، پسر جوان با دیدن دختر با او احوال پرسی کرد و از او خواست تا داخل خودرو بنشیند تا پس از گپ و گفتی کوتاه دفترچه را تحویل دهد. دختر نیز قبول کرد و سوار خودرو شد. جوان راننده خودرو توانست در مدت کوتاهی با چرب زبانی دختر مذکور را فریب دهد و او را مجاب کند تا به منظور تفریح با یکدیگر دوری با خودرو بزنند، این موضوع نیز با استقبال دختر مواجه شد و هر دو به راه افتادند، دقایقی بعد راننده خودرو یک قوطی نوشیدنی رانی را به دختر تعارف کرد و او آن را سرکشید اما پس از چند دقیقه سرش گیج رفت و بیهوش شد، راننده خودرو پس از این که مطمئن شد دخترک بیهوش شده است 7 عدد النگوی وی را از دستانش خارج کرد و با رهاکردن او در اطراف روستا از محل متواری شد.

ساعتی پس از این حادثه دختر جوان وقتی به هوش آمد خود را در کنار جاده ای دید که هیچ کس در آن جا نبود، او با مشاهده سرو وضع خود دریافت که چه بر سرش آمده است، بنابراین خود را به بیمارستان رساند و پس از آن نیز با مراجعه به پلیس آگاهی مشهد موضوع را طی شکایتی با اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی خراسان رضوی درمیان گذاشت.

 

به دلیل حساسیت موضوع به دستور سرهنگ بیدمشکی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گروهی از کارآگاهان زبده مامور شناسایی و دستگیری متهم فراری شدند. از آن جا که متهم به سرقت ردی از خود برجا نگذاشته بود کارآگاهان با اطلاع از روزی که مسافران آن اتوبوس از تهران به مشهد عزیمت کرده بودند، به پایانه مسافربری مشهد مراجعه کردند و سرانجام توانستند از طریق بلیت های صادرشده متهم را شناسایی کنند.

 

با شناسایی متهم فراری، کارآگاهان با استفاده از بررسی های میدانی سرانجام آدرس مخفیگاه وی را نیز به دست آوردند و در روز چهارشنبه گذشته موفق شدند این سارق را دستگیر کنند. متهم به سرقت در بازجویی های فنی و پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت: پس از بیهوش کردن دختر جوان با آبمیوه مسموم 7عدد النگوی وی را سرقت کردم و در کنار باغی در محدوده روستای ده غیبی آنها را زیرخاک پنهان کردم. با مراجعه کارآگاهان به محل یاد شده النگوهای دختر جوان نیز کشف و متهم تحویل مقامات قضایی شد./خراسان