اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم: نوزادی به دستشویی انداخته شد(16+)


صدای گریه یک نوزاد از دستشویی عمومی در یک ساختمان مسکونی در شرق چین باعث شد که یکی از مستأجرین متوجه وجود این نوزاد در لوله فاضلاب زیر توالت شده و آتش نشانان را خبر کند.

 
 
 
 
صبح بخیر: صدای گریه یک نوزاد از دستشویی عمومی در یک ساختمان مسکونی در شرق چین باعث شد که یکی از مستأجرین متوجه وجود این نوزاد در لوله فاضلاب زیر توالت شده و آتش نشانان را خبر کند.

به گزارش صبح بخیر، آتش نشانان که نتوانسته بودند نوزاد را از لوله دربیاورند، قسمت ال-شکل لوله را بریده و به بیمارستان بردند تا با دقت بیشتری لوله را باز کرده و نوزاد را بیرون بیاورند.



ویدئوی گرفته شده از نجات دوساعته این نوزاد در تلویزیون و وبسایت های خبری چین منتشر شد.

این نوزاد که 2.8 کیلوگرم وزن دارد، ضربان قلب ضعیفی داشته و چند خراش کوچک روی سر و اعضای دیگر بدنش برداشته بود، ولی در کل آسیب چندانی ندیده بود. جفت نوزاد هنوز روی بدنش بود.

مشخص نیست که این نوزاد چطور در لوله فاضلاب گیر کرده و چه کسی این کار را کرده است، ولی پلیس این پرونده را به عنوان اقدام به قتل عمد پیگیری می کند. پلیس می گوید که مادر بچه را شناسایی کرده و تحقیقات هنوز ادامه دارد و جزئیات بیشتری را فاش نکرد.

در ویدئویی که از رسانه ها پخش شد، آتش نشانانی دیده می شوند که در حال بریدن لوله از سقفی هستند که ظاهراً زیر آن دستشویی عمومی بوده و سپس در بیمارستان با استفاده از اره و انبر لوله 10 سانتیمتری را باز می کنند.

ویدئوی این نوزاد در وبسایت ها خشم و ترحم مردم را برانگیخت. همه معتقدند که والدین نوزاد او را در توالت گذاشته و سیفون را کشیده اند.

مردم به این بیمارستان هجوم آورده و پوشک، لباس بچه، شیر خشک و ... هدیه می کنند و بعضی از آنها پیشنهاد پذیرفتن بچه به فرزندخواندگی می دهند.

مالک این ساختمان مسکونی به مقامات گفته است که هیچ نشانه ای مبنی بر به دنیا آمدن نوزاد در این دستشویی وجود ندارد و در میان مستأجرین او خانم بارداری نبوده است.

پزشک این نوزاد گفت که علیرغم پیشنهادات فرزندخواندگی، اگر والدین بچه او را نپذیرند، بچه به خدمات اجتماعی تحویل داده خواهد شد.

در چین، اخبار مربوط به رها کردن بچه ها و نوازدان بسیار متداول است و بیشتر نوزادان دختر هستند که رها می شوند، زیرا چینی ها بطور سنتی، بچه های پسر را به دخترها ترجیح می دهند.

فیلم: نجات نوزادی که به توالت انداخته شده بود

جام جم آنلاین: 




ویدیو مرتبط :
نوزادی که 16 هفته زود به دنیا آمد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: فوتبال 120 - بخش فان (16)


طرفداری: