اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم: لحظه وقوع انفجار در بوستون آمریکا


لحظه وقوع انفجار در شهر بوستون آمریکا در خلال برگزاری مسابقه دو ماراتن که منجر به مرگ دو نفر و زخمی شدن دست کم 23 نفر شد.

تابناک: لحظه وقوع انفجار در شهر بوستون آمریکا در خلال برگزاری مسابقه دو ماراتن که منجر به مرگ دو نفر و زخمی شدن دست کم 23 نفر شد.



ویدیو مرتبط :
لحظه وقوع انفجار در بوستون آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: لحظه وقوع انفجار شدید در ترکیه


انفجار شدید پایتخت ترکیه را لرزاند. این انفجار انتحاری که در نزدیکی پارک گوون واقع در منطقه کیزیلای آنکارا رخ داد، حداقل ۳۴ کشته و بیش از ۷۰ زخمی بر جای گذاشت.

55 آنلاین: یک انفجار شدید پایتخت ترکیه را لرزاند. این انفجار انتحاری که در نزدیکی پارک گوون واقع در منطقه کیزیلای آنکارا رخ داد، حداقل ۳۴ کشته و بیش از ۷۰ زخمی بر جای گذاشت. خودرو حامل بمب، کنار یک اتوبوس منفجر شد و صدای ناشی از موج آن در فاصله چند کیلومتری از محل حادثه شنیده شد.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: وینسنت گربه ای با پاهای تیتانیومی