اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم: عیادت احمدی نژاد از ابوالفضل پورعرب


رئیس‌جمهور کشورمان دوشنبه شب به صورت سرزده در منزل پدری ابوالفضل پورعرب در جنوب تهران حضور یافت و ضمن عیادت از این بازیگر در جریان وضعیت سلامتی و روند درمان وی قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور کشورمان دوشنبه شب به صورت سرزده در منزل پدری ابوالفضل پورعرب در جنوب تهران حضور یافت و ضمن عیادت از این بازیگر در جریان وضعیت سلامتی و روند درمان وی قرار گرفت.

در این دیدار سعید سهیلی کارگردان سینما هم حضور داشت.




ویدیو مرتبط :
عیادت سرزده احمدی نژاد از ابوالفضل پورعرب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر: عیادت احمدی نژاد از ابوالفضل پورعرب


محمود احمدی نژاد دوشنبه شب به صورت سرزده در منزل پدری ابوالفضل پورعرب در جنوب تهران حضور یافت و ضمن عیادت از این بازیگر مشهور سینمای کشور ، در جریان وضعیت سلامتی و روند درمان وی قرار گرفت.

شبکه ایران: محمود احمدی نژاد دوشنبه شب به صورت سرزده در منزل پدری ابوالفضل پورعرب در جنوب تهران حضور یافت و ضمن عیادت از این بازیگر مشهور سینمای کشور ، در جریان وضعیت سلامتی و روند درمان وی قرار گرفت.

رییس جمهور در این دیدار که فضای بسیار صمیمی و دوستانه ای داشت ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای پورعرب؛ نسبت به تسریع در روند درمان و بهبود سلامتی وی قول پیگیری و مساعدت داد.

در این دیدار ابوالفضل پورعرب با اشاره به بیماری و روند درمانی خود، خاطراتی از دوران بازیگری اش را برای رییس جمهور بیان کرد.

همچنین مادر پورعرب که از حضور رییس جمهور در منزلش بسیار خوشحال بود، عیادت دکتر احمدی نژاد از پسرش را موجب دلگرمی و تقویت روحیه فرزند مریض خود دانست و یک جلد قرآن کریم به رییس جمهور اهداء کرد.