اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم: رفتار غیرعادی وزیر دفاع عربستان


رفتار غیر عادی و حالت عصبی و روانی محمد بن سلمان وزیر دفاع عربستان سعودی در سفر فرانسه مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

العالم: رفتار غیر عادی و حالت عصبی و روانی محمد بن سلمان وزیر دفاع عربستان سعودی در سفر فرانسه مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، محمد بن سلمان جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان ، هنگامی که در کنار فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه ایستاده و دوتن از مسئولان فرانسوی و عربستانی مشغول امضاء توافقنامه های دو جانبه بودند، رفتاری عصبی و روانی از خود بروز داد که نشان از غیرعادی بودن وضعیت و تشنج در رفتار این مقام سعودی داشت که از نگاه دوربین های تلویزونی پنهان نماند.

در سفر هفته گذشته محمد بن سلمان وزیر دفاع و جانشین ولیعهد عربستان به فرانسه توافقنامه های متعددی میان دو کشور به امضاء رسید.

این دومین سفروزیر دفاع عربستان به فرانسه طی دو ماه اخیر بود.

"مجتهد" فعال معروف سعودی در شبکه های اجتماعی، اواسط خرداد ماه امسال از "محمد بن سلمان" وزیر دفاع این کشور به سبب به مسخره گرفتن ملت و حیف و میل کردن اموال مردم، انتقاد کرد و نوشت که او در یکی از جلسات در حالت مستی سخنرانی کرده است.

مجتهد که به سبب انتشار برخی از رازهای مگوی دربار عربستان، عده ای او را یکی از شاهزاده های مخالف سعودی می دانند، بر روی صفحه خود در تویتر، با اشارۀ ضمنی به مصرف مواد مخدر یا الکل توسط وزیر دفاع عربستان، نوشت: ژنرال کوچک، به سببِ زیاده روی در مصرفِ (...)، نتوانست در جلسه کابینه حاضر شود. درست است که بسیاری (از مسئولان) مانند او هستند، اما حداقل، پیش از جلسه های مهم، از مصرف آن پرهیز می کنند.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.

 


ویدیو مرتبط :
پوتین با وزیر دفاع عربستان در سوچی دیدار کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر دفاع عربستان در پاریس به جهاد مشغول است !



اخبار,اخبار بین الملل , وزیر دفاع عربستان

فعال عربستانی به نام "مجتهد" که به دلیل انتشار مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان در تویتر شهرت و هواداران بسیاری را کسب کرده است، از ماه عسل وزیر دفاع عربستان در پاریس خبر داد.

 "مجتهد" روز سه شنبه در صفحه تویتر خود درباره وزیر دفاع عربستان نوشت: درحالیکه سربازان و افسران او در حال جنگ هستند، "محمد بن سلمان" پس از بازگشت از آمریکا و ازدواج با دختر "فهد بن بندر بن محمد بن عبدالرحمن" در حال سپری کردن ماه عسل خود در پاریس است.


وی افزود: قرار است محمد بن سلمان تا شنبه آینده و یا حتی پس از آن در پاریس بماند تا روزهای خوشی را با همسر جدیدش سپری کند.


مجتهد خاطرنشان کرد: جالب اینجا است که سلمان زمانی ازدواج کرد که همسرش "ساره بنت مشهور بن عبدالعزیز" به تازگی زایمان کرده است؛ این درحالی است که جرم این کار از نظر زنان بسیار شدیدتر از ح ضور وزیر دفاع در خارج از کشور در وضعیت جنگی است.


مجتهد گفت: افسران ارشد وزارت دفاع به شدت از این کار سلمان ناراضی هستند، ولی از آنجا که همه می‌دانند او به صورت بالفعل پادشاه است، هیچکدام جرأت ندارند چیزی بگویند و یا کاری انجام دهند.


وی ادامه داد: مسأله عجیب این نیست که او در وضعیت جنگی، در خارج از کشور ماه عسل خود را می گذراند؛ بلکه سؤال اینجا است، چگونه او نگران این مسأله نیست که هنگام حضور او در خارج، پدرش را دور بزنند؟

 
مجتهد در پاسخ به این سؤال گفت: جواب این است که او توانسته تیمی کامل را برای کنترل 24 ساعته پدرش تشکیل دهد تا 2 مسأله را محقق کند: 1- مخفی کردن کارهایی که نشانه آلزایمر است 2- جلوگیری از رسیدن افراد "خطرناک" به پدرش.


مجتهد تأکید کرد: درحالیکه بن نایف اکنون کشور را اداره می کند، (وزارت خانه‌های دفاع، کشور، دارایی، امور خارجه و غیره)؛ ولی او نمی‌تواند حتی یک کلمه را بدون اجازه محمد بن سلمان از سوی پادشاه مطرح کند.

 

اخبار بین الملل - سایت العالم