اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم: درگیری لفظی در مناظره زنده تلویزیونی


در برنامه مناظره تلویزیون که روز گذشته با موضوع حذف یارانه ثروتمندان به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش شد، گفت‌وگوی جمشید پژویان و حسین راغفر برای دقایقی به حاشیه کشیده شد.

خبرگزاری فارس: در برنامه مناظره تلویزیون که روز گذشته با موضوع حذف یارانه ثروتمندان به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش شد، گفت‌وگوی جمشید پژویان و حسین راغفر برای دقایقی به حاشیه کشیده شد.



ویدیو مرتبط :
درگیری لفظی شدید در مناظره تلویزیونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری لفظی شبکه‌های تلویزیونی و جواب منفی دایی به خبرنگار برنامه۹۰



نشست خبری تیم‌های راه‌آهن و پیکان در چادر برگزار شد!

درگیری لفظی شبکه‌های تلویزیونی و جواب منفی دایی به خبرنگار برنامه۹۰

خبرگزاری فارس: در حاشیه نشست مطبوعاتی مربیان تیم‌های راه‌آهن و پیکان درگیری لفظی بین شبکه‌های تلویزیونی پیش آمد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تیم فوتبال راه‌آهن در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر موفق شد با یک گل پیکان را شکست دهد که حاشیه‌های پس از این بازی را در زیر می‌خوانیم.

* نشست مطبوعاتی پس از بازی امروز در چادری برگزار شد که از لحاظ نور و صدا مشکلاتی را برای خبرنگاران به وجود آورد. این چادر در قسمتی از ورزشگاه نصب شده بود که داد و فریاد هواداران و حتی مردم در آن کاملاً شنیده می‌شد.

* پس از اینکه خبرنگاران در نشست مطبوعاتی حضور یافتند به مدت 10 دقیقه با توجه به مشکلاتی که بین 2 دوربین برنامه 90 و شبکه خبر پیش آمده بود دچار معطلی شدند. عوامل دوربین 90 با توجه به نداشتن سه پایه کوچک برای گذاشتن میکروفن مقابل دایی قصد داشتند تا از سه پایه دوربین شبکه خبر استفاده کنند و حتی دست به دامن چسب‌های نواری و چسب برق هم شدند اما بارها میکروفن به زمین افتاد و همین موضوع باشد تا درگیری لفظی کوچکی بین عوامل فنی دو شبکه پیش آید. سرانجام دوربین 90 مجبور شد تا به دلیل نداشتن سه پایه کوچک، میکروفن خود را روی میز بگذارد.

*پس از نشست امروز، خبرنگار 90 سعی داشت تا صحبت‌های اختصاصی با علی دایی سرمربی راه‌آهن داشته باشد که وی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد. دایی اعلام کرد در چند هفته گذشته سه بار با دوربین 90 درباره مسائل مختلف حرف زده اما هیچ‌کدام از آن‌ها پخش نشده است.

* جشنی در رختکن راه‌آهنی‌ها پس از برد امروز مقابل پیکان برگزار شد.

* حضور برخی افراد با نام خبرنگار در نشست امروز نیز در نوع خود بسیار جالب بود. هیچ‌گونه نظارتی بر ورود خبرنگاران در سالن کنفرانس نبود و تعدادی از هواداران با نام خبرنگار در نشست امروز بودند و نکته جالب این بود که سؤال‌هایی را نیز از سرمربی دو تیم می‌پرسیدند./فارس