اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم: حمله پیش مرگه ها به زندان داعش


نیروهای پیش مرگه کرد با حمله به یک زندان داعش در شمال استان کرکوک ۷۰ زندانی این گروه تروریستی را آزاد کردند. هیچ یک از زندانیان آزاد شده، کرد نیستند و ۲۰ تن از آنها عضو نیروهای ویژه امنیتی ارتش عراق هستند.

 
 


55 آنلاین: شورای تأمین اقلیم کردستان عراق ویدئویی منتشر کرد که در آن گروهی از پیشمرگان کرد به کمک نیروهای آمریکایی در حال آزاد کردن افرادی از زندان داعش دیده می شوند.

این عملیات پنج شنبه شب در نزدیکی شهر حویجه در شمال عراق انجام شد و طی آن در حدود هفتاد گروگان از جمله بیست نیروی امنیتی عراق از زندان داعش آزاد شدند. تا پیش از انتشار این ویدئو، سندیت آن تأیید نشده بود.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.



ویدیو مرتبط :
حمله نیروهای پیش مرگه کرد به زندان داعش در عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: حمله داعش به آثار تاریخی لیبی


سایت خبری "المرصد" تأکید کرد که تخریب این زیارتگاه های قدیمی در اطراف شهر "سرت"، زنگ خطر را درباره تخریب آثار تاریخی و قدیمی لیبی به صدا درآورد.

 العالم: سایت خبری "المرصد" تأکید کرد که تخریب این زیارتگاه های قدیمی در اطراف شهر "سرت"، زنگ خطر را درباره تخریب آثار تاریخی و قدیمی لیبی به صدا درآورد.

روزنامه گاردین نیز با ابراز نگرانی درباره تخریب آثار تاریخی لیبی، تأکید کرد که این کشور نظر آثار تاریخی نفیس مانند عراق است و لیبی دارای مجموعه‌ای ارزشمند از معابد، زیارتگاه‌ها، مساجد و کلیساهای تاریخی است که 5 مورد از آنها در فهرست میراث جهانی سازمان یونسکو ثبت شده است.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.