اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم حادثه کشته شدن «پل واکر» را ببینید


فیلمی ویدیویی لحظه‌های پس از وقوع حادثه رانندگی برای پل واکر بازیگر فیلم‌های «سریع و خشمگین» و دوستش را که منجر به کشته شدن آن‌ها شد، ثبت کرده است.

خبرآنلاین:  این فیلم ویدیویی که یکشنبه منتشر شد، پورشه قرمز رنگ را که در آتش می‌سوزد، در خیابانی آرام در سانتا کلاریتا در کالیفرنیا نشان می‌دهد.

پل واکر ستاره سری فیلم‌های اکشن «سریع و خشمگین» مسافر این پورشه بوده است. او و دوست و شریک تجاری‌اش راجر روداس شنبه عصر به وقت محلی کمی پس از شرکت در یک مراسم خیریه دچار سانحه و هر دو کشته شدند.

مقامات کلانتری شهر لس آنجلس گفتند سرعت زیاد احتمالا یکی از عوامل این حادثه رانندگی بوده است.

 


فیلمی که در یوتیوب منتشر شده، پورشه مدل کاررا جی‌تی را در میان شعله‌های آتش نشان می‌دهد، در حالی که بقایای ماشین در جاده پخش شده است.

صدای یک نفر در فیلم شنیده می‌شود که می‌گوید: «ماشین نصف شده است. مطمئن نیستم کسی در ماشین باشد.»

این حادثه رانندگی که تنها یک ماشین در آن نقش داشت، حدود ساعت 15:30 شنبه در بلوک 28300 «رای کانیون لوپ» روی داد.

پل واکر که که متولد سپتامبر 1973 در گلندیل در کالیفرنیا بود، قرار بود همراه دیگر بازیگران و عوامل تولید هفتمین فیلم «سریع و خشمگین» یکشنبه به آتلانتا برگردند تا فیلمبرداری این فیلم پرهزینه را از سر بگیرند که در آن مسابقات اتوموبیل‌رانی خیابانی حرف اصلی را می‌زند. فیلمبرداری «سریع و خشمگین 7» برای تعطیلات روز شکرگزاری به طور موقت متوقف شده بود.

جیمز کان کارگردان و مدیران یونیورسال شرکت تهیه‌کننده سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» یکشنبه صبح یک نشست مطبوعاتی برگزار کردند تا درباره موقعیت این پروژه و نیاز احتمالی به بازنویسی فیلمنامه صحبت کنند.



پل واکر

واکر 40 ساله در شش فیلم قبلی «سریع و خشمگین» نقش برایان اوکانر، کارآگاه اداره پلیس لس آنجلس و بعدها افسر پلیس فدرال را بازی کرد. او یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم بود.

مرگ واکر برای دیگر ستاره‌های «سریع و خشمگین» شامل وین دیزل و دواین جانسن ویرانگر بود و آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر به این حادثه تراژیک واکنش نشان دادند.

منابع نزدیک به یونیورسال می‌گویند تولید «سریع و خشمگین 7» به تعویق می‌افتد، اما متوقف نمی‌شود.

گفته می‌شود بخش زیادی از فیلم ماه ژانویه فیلمبرداری شد. واکر و باقی گروه قرار بود برای گرفتن صحنه‌های اضافی به ابوظبی بروند. این فیلم قرار است 11 ژوئیه 2014 اکران شود.

در همین اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک لس آنجلس کانتی همچنان در حال تحقیق درباره تشخیص هویت قربانیان حادثه است. ظاهرا با توجه به شدت سوختگی امکان تشخیص هویت واکر و همکارش از روی ظاهر وجود ندارد.  

دانا بی معاون اداره یکشنبه گفت دفتر او با خانواده آن‌ها تماس گرفته و در انتظار اعلام نتیجه تشخیص هویت از روی دندان‌ و تطبیق آن با نتایج اشعه ایکس است. به گفته بی، اداره او برای این کار 48 تا 72 ساعت دیگر زمان لازم دارد.  

از واکر دو فیلم در انتظار اکران است: درام «ساعت‌ها» - که داستان آن با پیامدهای توفان کاترینا در ارتباط است - 13 دسامبر روی پرده می‌رود. «Brick Mansions» تولید مشترک «یوروپاکورپ» و «رلتیویتی مدیا» بازسازی انگلیسی‌زبان اکشن فرانسوی «منطقه B13» است.

واکر اواخر دهه 1990 با بازی در فیلم‌هایی چون «پلزنت‌ویل» (1998) و  «Varsity Blues» تولید 1999 اسم و رسمی به هم زد و با اولین «سریع و خشمگین» (2001) به شهرت فراوان دست پیدا کرد. «پرچم‌های پدران ما» و «Takers» از دیگر فیلم‌های اوست.


ویدیو مرتبط :
کشته شدن بازیگر هالیوود فیلم های سریع و خشمگین پل واکر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر آخرین فیلم پل واکر



اخبار فرهنگی - پوستر آخرین فیلم پل واکر

 پوستر فیلم «عمارت‌های آجری» آخرین فیلم پل واکر بازیگر مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، پل واکر دو ماه پیش در یک سانحه رانندگی در 40 سالگی درگذشت، او در آن زمان مشغول بازی در قسمت هفتم فیلم «سریع و خشمگین» بود که تولیدش متوقف شد و به تازگی بازی در فیلم «عمارت‌های آجری» (Brick Mansions) را به پایان رسانده بود.

«عمارت‌های آجری» داستان یک پلیس است که مخفیانه وارد یک گروه تبهکار شده، هدف او دستگیری جنایتکاری بی‌رحم است که به بمبی نوتورنی دسترسی دارد.

فیلم را کامی دولامر براساس فیلمنامه‌ای از لوک بسون و بیبی ناصری ساخته است. دولامر تدیونگر فیلم‌های اکشنی مثل «ترنسپورتر 3»، «کلمبیانا» و «ربورده‌شده 2» است.
 

اخبار,اخبار فرهنگی,پوسترفیلم عمارت‌های آجری

روبر میله، ریزا، دیوید بله و عیشه عیسی دیگر بازیگران این فیلم هستند. این فیلم 25 آوریل 2014 روی پرده می‌رود.

واکر که متولد سپتامبر 1973 در گلندیل در کالیفرنیا بود، کار در حرفه نمایش را با حضور در فیلم‌های تبلیغاتی و مجموعه‌های تلویزیونی مانند «Charles in Charge»، «رئیس چه کسی است» و «جوان و بی‌قرار» آغاز کرد.

اخبار,اخبار فرهنگی,پوسترفیلم عمارت‌های آجری

 او اواخر دهه 1990 با بازی در فیلم‌هایی چون «پلزنت‌ویل» (1998) و  «Varsity Blues» تولید 1999 اسم و رسمی به هم زد و با اولین «سریع و خشمگین» (2001) به شهرت فراوان دست پیدا کرد. از دیگر فیلم‌های واکر می‌توان به «پرچم‌های پدران ما» و «Takers» اشاره کرد.
 اخبار فرهنگی - خبرآنلاین