اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم: جنایت هولناک و جدید در سوریه...(16+)


تروریست‌های تکفیری پس از جنایت‌های فراوان علیه مردم و ارتش سوریه، به تازگی چند سوری را در یکی از میادین شهر به ضرب گلوله کشتند.

قدس آنلاین: ترویست‌های تکفیری پس از جنایت‌های فراوان علیه مردم و ارتش سوریه، به تازگی چند سوری را در یکی از میادین شهر به ضرب گلوله کشتند.



ویدیو مرتبط :
فیلم سینمایی داعش از جنایت هولناک یک کودک داعشی-سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«پختن سر قربانیان»، جنایت جدید تکفیری‌ها در سوریه (عکس 16+)



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 اخبار  بین الملل - «پختن سر قربانیان»، جنایت جدید تکفیری‌ها در سوریه (عکس 16+)

جنایات گروه‌های تکفیری در سوریه پایانی ندارد و هر روز گوشه‌ای از این جنایات برملا می‌شود که تازه‌ترین این جنایات «پختن سر قربانیان» است.

به گزارش فارس در دمشق، به نظر می‌رسد که جنایات گروه‌های تکفیری در سوریه پایانی ندارد و هر روز گوشه‌ای از جنایات این گروه‌ها برملا می‌شود.
 
در تازه‌ترین جنایات این گروه‌ها، شبکه‌های اجتماعی اینترنتی اقدام به انتشار تصاویری از گروه تروریستی «جبهه النصره» کرده‌اند که در آن نشان داده شده، عناصر این گروه تکفیری پس از جدا کردن سر دو نفر از نیروهای ارتش سوریه در حمله به زندان مرکزی درعا واقع در جنوب سوریه اقدام به پختن آن روی آتش می‌کنند.
 
این شبکه‌های اجتماعی اینترنتی ذکر نکرده‌اند که هدف از این اقدام عناصر النصره چیست؟

 

اخبار,اخبار بین الملل,جنایات گروه‌های تکفیری در سوریه

 اخبار بین الملل - فارس