اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم: تلاطم با «صدای صابر»


موزیک ویدئوی «تلاطم» از آلبوم «در شعله با تو رقصان» به آهنگسازی «مهیار علیزاده» منتشر شد.

موسیقی ما: اولین موزیک ویدئو از آلبوم «در شعله با تو رقصان» به آهنگسازی «مهیار علیزاده» و خوانش «صابر ابر» و «پانته‌آ پناهی‌ها» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. این ویدئو توسط «مهشید محبوبی‌فر» و برای قطعه «تلاطم» از مجموعه مذکور ساخته شده است. شعر قطعه «تلاطم» توسط «علیرضا کلیایی» سروده شده و این قطعه پنجم آلبوم درشعله با تو رقصان است.

 «میثم مروستی»(ویولن و ویولن آلتو)، «آتنا اشتیاقی»(ویولنسل) و مهیار علیزاده(پیانو) نوازندگان حاضر در این قطعه هستند. «پیمان حاتمی» هم علاوه بر سکوئنس الکترونیک، میکس و مسترینگ این قطعه را انجام داده و ضبط هم در استودیو «کنگان پارسه» صورت گرفته است.

آلبوم در شعله با تو رقصان به تهیه‌کنندگی شرکت «ققنوس»، مدیریت هنری و آهنگسازی مهیار علیزاده و مشاوره هنری «ترگل خلیقی» اواخر مردادماه به بازار عرضه شد. در آن مجموعه علاوه بر حضور صابر ابر و پانته‌آ پناهی‌ها در بخش خوانش قطعات، صدای چند خواننده موسیقی اصیل ایرانی هم به گوش می‌رسید. سبک موسیقایی آلبوم در شعله با تو رقصان شباهت چندانی به آثار گذشته مهیار علیزاده نداشت و در آن از نوای سازهای ایرانی و غربی و همچنین همراهی سازها و سکوئنس‌های الکترونیک بهره گرفته شده بود.

اما مهیار علیزاده همراه با این ویدئو یادداشت کوتاهی را در اختیار «موسیقی ما» قرار داده که در ادامه می‌خوانید:

«تلاشمان برای نشان دادن حسی است گمشده، عشق كه انسان بدون بودنش ارزش بودن ندارد گویی. این بزرگترین ثروت بشریت است.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
رپ "صفر تنها" با صدای "صابر ابر"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس‌های صابر ابر و نازنین بیاتی در یک فیلم



عکس‌های صابر ابر و نازنین بیاتی در یک فیلم

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان آغاز شد.

 فیلمبرداری فیلم سینمایی «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان آغاز شد.

 

سینمای ایران , صابر ابر , ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه

 

فیلم سینمایی «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» ۱۵ مهر با حضور صابر ابر کلید خورد.

 

سینمای ایران , صابر ابر , ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه

 

آماده سازی لوکیشن از یک ماه پیش در خیابان وصال توسط کیوان مقدم و گروهش آغاز شد. فیلمنامه فیلم که توسط سارا سلطانی و ابراهیم ابراهیمیان نگارش شده است موضوعی اجتماعی را روایت می‌کند.

 

سینمای ایران , صابر ابر , ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه

 

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: ریحان و طا‌ها مدتی است به واسطه یک آگهی در روزنامه مشغول پرستاری از پیرمردی به نام منوچهر آصف هستند. به زودی در خانه آصف حوادثی رخ می‌دهد که طا‌ها و ریحان را دچار استیصال کرده و آن‌ها را بر سر دوراهی تصمیم گیری قرار می‌دهد. صابر ابر، نازنین بیاتی، پریوش نظریه، خسرو بامداد، رابعه مدنی، نقی سیف جمالی، سورن مناچکانیان در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

 

سینمای ایران , صابر ابر , ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه

 

سایرعوامل عبارتند از: نویسندگان فیلمنامه: سارا سلطانی، ابراهیم ابراهیمیان. کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان. مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده. طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم. مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور. طراحان گریم: فاطمه کمالی، زهرا کمالی. دستیار اول کارگردان: سهیل بیرقی. منشی صحنه: ندا آصف. دسیتار اول فیلمبردار: محمد عزت خواه. دستیار اول طراح: سوفیا شکری. عکس: مهدی دلخواسته، امید صالحی. مدیر تدارکات: امیر یمینی. دستیار تولید: مهرداد زحمتکش. مدیر تولید: بهزاد هاشمی. مجری طرح و برنامه ریز: سحر صباغ سرشت. سرمایه گذار: وحید جمالی. تهیه کننده: حسن کلامی.

 

سینمای ایران , صابر ابر , ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه

 

این فیلم برای حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر آماده می شود..

منبع:khabaronline.ir