اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم: تصادف خونین اتوبوس با 11 کشته


بر اثر سانحه رانندگی در محور سواد کوه یازده تن جان باختند و ۱۵ نفر زخمی شدند . اتوبوس مسافری که از تهران عازم ساری بود ، صبح امروز در محور سوادکوه به علت بریدن ترمز ، پس از برخورد با کوه واژگون شد.

 شبکه خبر: راننده یک دستگاه اتوبوس مسافری در مسیر تهران به ساری صبح سه شنبه به دلیل بریدن ترمز، کنترل وسیله نقلیه را از دست داد و اتوبوس پس از برخورد با کوه واژگون شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه گفت: همه سرنشینان این اتوبوس به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شده اند.

جهانگیر آذری با اشاره به این که دستکم 11نفر در صحنه حادثه جان باختند، ادامه داد: گفته شده دو نفر حین انتقال به بیمارستان در آمبولانس جان خود را از دست دادند.

وی با بیان این که به نظر می رسد 27 نفر دارای بلیت، مسافر این اتوبوس بوده اند، اظهار داشت: احتمال دارد تعدادی نیز بین راه سوار این خودرو شده باشند.

آذری خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت تردد در جاده سوادکوه به حالت عادی خود برگشته و تردد خودروها برقرار شده است.




برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم:چگونه بدون کبریت،فندک،چوب یا مواد محترقه آتش درست کنیم؟

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
فیلم منتشر شده از تصادف خونین اتوبوس در جاده مشهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمار کشته شدگان تصادف اتوبوس در سوادکوه به 11 تن رسید + تصاویر



پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، آمار کشته شدگان سانحه سقوط اتوبوس در جاده سوادکوه را 11 تن و زخمی ها را 19 تن اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، در سانحه سقوط اتوبوس در جاده سوادکوه که صبح امروز سه شنبه به وقوع پیوست، 11 مسافر این خودرو که همگی از زائران مشهد مقدس بوده و در حال بازگشت به شهر خود بودند، به علت شدت جراحات وارده جان باختند.

در این سانحه که به علت نقص فنی ترمز و عدم توانایی راننده اتوبوس در کنترل وسیله نقلیه رخ داد، 19 مسافر به شدت زخمی شدند که با حضور گروه های امداد و نجات جاده ای و اورژانس هوایی برای مداوا به مراکز درمانی شهر های زیرآب ، پل سفید و مرکز استان مازندران منتقل شدند.

اسامی کشته شدگان و مصدومان حادثه متعاقباً اعلام می شود.

 

اخبار,اخبار حوادث ,سقوط اتوبوس

 

اخبار,اخبار حوادث ,سقوط اتوبوس

 

اخبار,اخبار حوادث ,سقوط اتوبوس

 

اخبار,اخبار حوادث ,سقوط اتوبوس

 

اخبار حوادث - خبرآنلاین