اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم: بهترین گل لوشامپیونه به انتخاب پلوس


مارکو استرادا مهاجم تیم مون پلیه در دیدار با باستیا گلی تماشایی به ثمر رساند. خبرآنلاین: مارکو استرادا مهاجم تیم مون پلیه در دیدار با باستیا گلی تماشایی به ثمر رساند.


این گل از فاصله 32 متری به ثمر رسید و از سوی شبکه تلویزیونی کانال پلوس فرانسه به عنوان بهترین گل این هفته لیگ این کشور شناخته شد .

مون پلیه دراین دیدار با نتیجه 4-0 برنده شد.



ویدیو مرتبط :
کوره القایی پلوس + سختکاری پلوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: زیباترین گل سال 2013 انتخاب شد


شلیک دیدنی مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن که سرعتی بالغ بر ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت داشت، به عنوان زیباترین گل مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.

فارس: تیم فوتبال پاری سن ژرمن در یکی از دیدارهای مرحله گروهی مقابل اندرلشت بلژیک قرار گرفت وبا نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید.

در این دیدار زلاتان ایبراهیموویچ ستاره میدان بود و به تنهایی چهار گل به ثمر رساند.

یکی از گل های ستاره سوئدی از پشت محوطه جریمه تیم بلژیکی و از فاصله 25 متری با شوتی دیدنی و محکم شلیک شد که سرعتی بالغ بر 150 کیلومتر بر ساعت داشت.

این گل به عنوان زیباترین گل مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد.