اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم: اتهام حسن عباسی به حسن روحانی


در ویدئوی زیر حسن عباسی - تئوریسین شناخته شده جناح راست - در برنامه‌ای در دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه "در سال ۱۳۶۵ دو سال مانده به آخر جنگ در هتل پاریزین پاریس جلسه‌ای برگزار می‌شود"، مدعی شده است...





صبح بخیر: در ویدئوی زیر حسن عباسی - تئوریسین شناخته شده جناح راست -  در برنامه‌ای در دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه "در سال ۱۳۶۵ دو سال مانده به آخر جنگ در هتل پاریزین پاریس جلسه‌ای برگزار می‌شود"، مدعی شده است: دو نفر از ایران از مجلس شورای اسلامی وقت و یک نفر ظاهرا آمریکایی که اخیرا معلوم شده مشاور ضدتروریسم نخست وزیر وقت اسرائیل بوده است جلسه‌ای برگزار می‌کنند. وی ضمن طرح این ادعای جنجالی که "حسن روحانی در آن جلسه از انعطاف بیش از حد غرب در مقابل امام خمینی شکایت می‌کند" گفته است: ابتدا خبر این جلسه در روزنامه‌های اسرائیلی به زبان عبری منتشر می شود و سال گذشته بعد از ۲۷ سال، اسرائیلی ها این مسئله را به زبان انگلیسی منتشر می کنند. سوال من این است که چه طور به این مذاکرات هسته ای اعتماد کنیم؟! با توجه به این ادعایی که در این سند شده است چه طور به این مذاکرات فعلی اعتماد کنیم.

حال باید صبر کنیم و ببینیم در روزهای آینده دولت و نزدیکان رئیس جمهور در برابر این اتهام سنگین چه واکنشی نشان خواهند داد.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: حل کردن مکعب روبیک در مترو , فقط با یک دست

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
حسن عباسی / افشای مذاکره حسن روحانی با نماینده اسرائیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاتک‌های حسن روحانی در فیلم تبلیغاتی اش/ از توصیف و تعریف هاشمی و خاتمی تا ادای دین به حسین فهمیده



حسن روحانی,فیلم تبلیغاتی حسن روحانی,انتخابات ریاست جمهوری

پاتک‌های حسن روحانی در فیلم تبلیغاتی اش/ از توصیف و تعریف هاشمی و خاتمی تا ادای دین به حسین فهمیده

«این بهاری است که در پشت زمستان مانده است.» عنوان فیلم تبلیغاتی حجت الاسلام حسن روحانی بود.

اولین مستند تبلیغاتی حجت الاسلام حسن روحانی سه شنبه شب از شبکه اول سیما پخش شد.

این مستند با تصاویری از تجمع هواداران روحانی در جماران آغاز شد و با مصاحبه با شهروندان تهرانی در سال 58 درباره ویژگی هایی که رئیس جمهور باید داشته باشد رنگ و روی انتخاباتی گرفت و با معرفی سرعنوان 22 مدرک تحصیلی و کارنامه کاری حسن روحانی پایان یافت.

در این فیلم تبلیغاتی حسن روحانی به اولین ملاقاتش با امام خمینی(ره) قبل از سال 42 اشاره کرد.

مرور گزارش ساواک درباره حسن روحانی یکی دیگر از بخش های این فیلم تبلیغاتی بود. بر اساس روایت اسناد ساواک اینکه حسن روحانی «پسوند دکتر دارد و علاقه مند به دکتر شریعتی است» به محبوبیت او افزوده است.

در فیلم تبلیغاتی حسن روحانی از آرشیو تصویری سخنرانی های حسن روحانی در دوره های مختلف عمر سیاسی او به روش هنرمندانه ای استفاده شده بود.

استفاده از فیلم اظهارات آیت الله اکبرهاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی در تعریف از حسن روحانی از جمله این فیلم ها بود.

هاشمی رفسنجانی در این فیلم تبلیغاتی می گوید:«از پیش از انقلاب در جریان مبارزات با هم بودیم.» این اظهارات هاشمی مربوط به مراسم تقدیر از حسن روحانی در پایان مسئولیت در شورای عالی امنیت ملی است. 

هاشمی در این فیلم می گوید گروهی از دوستان معتدل در مجلس حضور داشتند و شاید بی تاثیر هم در خاتمه جنگ نبودند.

5 دوره حضور در مجلس شورای اسلامی از حسن روحانی چهره ای مسلط به قوه مقننه ساخته است.

یکی دیگر از فیلم های آرشیوی و تاریخی که در این مستند تبلیغاتی نماشی داده شد مربوط به سخنرانی حسن روحانی در مجلس پنجم و چند روز قبل از انتخابات 2 خرداد 76 بود. حسن روحانی در این فیلم در کسوت نایب رئیس مجلس که در آن سال حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری بود به اظهاراتی می پیدازد که نمایش آن در سال 92 برداشت های خاص خودش را به دنبال دارد و عده ای آن را حمایت تلویحی حسن روحانی از خاتمی می دانند.

حسن روحانی در فیلم تبلیغاتی اش به آغاز پرونده هسته ای اشاره می کند و می گوید در ملاقاتی که در آغاز با مقام معظم رهبری داشته است ایشان به او گفته اند«فلانی این بار روی دوش من است روی دوش خودت بگیر!»پس از این جمله تصاوری از  حضرت آیت الله خامنه ای پخش شد که ایشان می گویند« من شبی نبوده که به اسم شما را دعا نکنم».حجت الاسلام حسن روحانی در این فیلم تبلیغاتی تاکید می کند که «خوشحالم کشور را از جنگ، تحریم و شورای امنیت دور کردم.»

او در تایید عملکرد خود فیلم گفت و گو علی اکبر صالحی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و وزیر خارجه دولت محمود احمدی نژاد را با شبکه سوم سیما پخش کرد.

استفاده از نطق تلویزیونی علی اکبر ولایتی در رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری این دوره یکی دیگر از بخش های فیلم حسن روحانی بود. در این بخش علی ابر ولایتی وزیر امورخارجه پیشین و کهنه کار کشورمان می گوید« یک زمانی وزرای خارجه سه کشور اروپایی در قالب تروئیکا با هم به ایران می آمدند.» این گفته همزمان با پخش تصاویری از گفت و گوهای حسن روحانی با وزرای خارجه سه کشور اروپایی پخش شد.

حجت الاسلام حسن روحانی در فیلم تبلیغاتی اش ضمن مرور عملکردش در پرونده هسته ای روش خود را در مدریت مساله هسته ای «پایمردی به جای پایکوبی» خواند و گفت: چرخه سوخت در دوره ما کامل شد ولی به جشن و پایکوبی اعتقاد نداشتیم به پایمردی معتقد بودیم.» 

یکی دیگر از جملات او که وامنش حداد عادل رقیب انتخاباتی اش را به دنبال داشت این جمله بود:« اینکه سانترفیوژ بچرخد خوب است اما نه به این قیمت که کل کشور بخوابد.»

مرور کلیدواژه هایی مانند «لباس شخصی کیست؟»، « مردم تشنه شفافیت هستند، مردم تشنه صداقت هستند» از جملاتی بود که در این فیلم از زبان روحانی بازگو شد.

بخش آخر فیلم تبلیغاتی حسن روحانی اختصاص به مساله زنان داشت. در این بخش او در «جلسه راهبردی مشاوره با فعالان حوزه زنان» به مرور مسائل زنان و تبعیض در حوزه زنان می پرداخت.روحانی در این فیلم تاکید می کند« در دولت آینده در همه عرصه های اجتماعی تبعیعض میان مردان و زنان برداشته خواهد شد».

«دولت کارآمد می تواند مشروعیت را تقویت کند»، «حذف یک جناح و گروه امکان پذیر نیست.» جملات دیگری بود که حسن روحاینی در فیلم تبلغاتی اش مرور می کند.ترکان قائم مقام ستاد انتخاباتی حسن روحانی  که سابقه وزارت دفاع را د کارنامه دارد در اولین فیلم تبلغاتی نامزد متبوعش با اشاره به وضعیت کشور می گوید« باید به قول نظامی ها یک به جای خود بدهیم و همه برگردند سرجای خودشان.»

حسن روحانی در فیلم تبلغاتی اش دولتش را دولت «صلح و سلام و آشتی با نخبگان و جهان جهت پایان فشارهای ظالمانه علیه ملت ایران» می خواند. او با جمله «سلام ما بر ایرانی که امروز چهره اش غبارآلود است.» فیلم تبلیغاتی اش را به پایان نزدیک می کند و با تصاویر بازدید از مناطق جنگی جنوب کشورمان و تصویری از حسین فهمیده پایان بندی فیلم تبلیغاتی اش را آغاز می کند./خبر آنلاین