اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم: آموزش سر بریدن به کودک 3 ساله!


گروه تروریستی داعش در زمینه جنایت و روش های مختلف ارتکاب آن در مناطق مختلف عراق و سوریه همه روزه حرفی برای گفتن دارد.

العالم: در تازه ترین ویدئدوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی یک کودک سه ساله نشان داده می شود که دریک منزل شخصی با کاردی بزرگ در دست به سمت عروسک خرسی خود حمله کرده و سر او را می برد.

پرچم گروه تروریستی داعش هم مانند سایر فیلم های خشونت آمیز و صحنه های اعدام، بخشی از دکور این فیلم است.

گروه تروریستی داعش پیش از این ابتدا فیلم هایی از آموزش سربریدن به کودکان و نوجوانان 10 سال یا بیشتر در شبکه های اجتماعی به نمایش گذاشت که این فیلم ها بعدا به انتشار صحنه های واقعی سربریدن و اعدام توسط اینگونه کودکان و نوجوانان منتهی شد.

به این ترتیب دوراز انتظار نیست که به زودی صحنه های اعدام و سربریدن توسط کودکان زیر پنج سال توسط تروریست های داعش به جهانیان عرضه شود.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.




ویدیو مرتبط :
بریدن سر توسط یک کودک داعشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سر بریدن کودک 5 ساله در مراسم جادوگری


تیرومالا رائو 35 ساله، به اتهام ربودن کودکی 5 ساله از مهدکودک یک مرکز بهداشتی در پورکورا و قتل او دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: تیرومالا رائو 35 ساله، به اتهام ربودن کودکی 5 ساله از مهدکودک یک مرکز بهداشتی در پورکورا و قتل او دستگیر شد. این مرد پس از ربودن این کودک بینوا او را به خانه خود انتقال داد و در اقدامی هولناک در طی یک مراسم جادوگری زنده‌زنده سر برید!

طبق گزارش‌ها وی پیش از بریدن سر قربانی، خون او را در کاسه‌ای جمع و سپس به درودیوار خانه پاشید! زمانی از این حادثه شوم پرده برداشته شد که مادر کودک برای بردن او به مهدکودک مراجعه کرد و متوجه شد که فرزندش ناپدیدشده است. یکی از دوستان خانوادگی‌شان به وی اطلاع داد که رائو او را با خود برده است. پس‌ازآن بود که مادر به همراه گروهی از روستاییان به خانه قاتل رفت و با وحشتناک‌ترین صحنه زندگی‌اش روبه‌رو شد؛ جسد بی‌سر کودک یک‌گوشه و سر کودک در گوشه دیگر اتاق گذاشته و خون او همه‌جا پخش‌شده بود!

به گزارش ایندین اکسپرس، اهالی خشمگین دهکده  فراری را گرفتند و پس از یافتنش، او را به ستونی بسته و به آتش کشیدند. در حین اجرای محاکمه زمزمه‌هایی از میان جمع به گوش رسید که شاید او بتواند پسربچه را زنده کند! با سر رسیدن پلیس، او به بیمارستان انتقال داده شد و در حال حاضر نیز شرایط جسمی اش بحرانی است.