اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلمی که درگیری دو بازیگر را رقم زد/عکس


اکران تازه‌ترین فیلم سینمایی سیروس الوند با عنوان «پرتقال خونی» در حالی از روز چهارشنبه آغاز شد که تیم بازیگران این کار نوید گیشه‌ای خوب را برای آن می‌دهند.

اکران تازه‌ترین فیلم سینمایی سیروس الوند با عنوان «پرتقال خونی» در حالی از روز چهارشنبه آغاز شد که تیم بازیگران این کار نوید گیشه‌ای خوب را برای آن می‌دهند.
 
«پرتقال خونی» که سال گذشته در بخش خارج از مسابقه جشنواره فجر به نمایش درآمد از حضور بازیگرانی نظیر حامد بهداد، فریبرز عرب نیا، ویشکا آسایش، زیبا بروفه، آهو خردمند و نیوشا ضیغمی سود می‌برد.
 



ویدیو مرتبط :
چگونه نمک تمدن ما را رقم زد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری در کافه، جنایتی خونین را رقم زد



درگیری در کافه، جنایتی خونین را رقم زد

مردی که در جریان یک نزاع خیابانی اقدام به قتل جوانی 27 ساله و مجروح کردن همراهان وی کرده بود، دستگیر شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به دنبال وقوع یک فقره نزاع در یکی از رستوران‌های بین‌راهی در شهرستان رشت، ماموران پلیس به محل حادثه رفتند و متوجه شدند که در جریان این نزاع، یک دستگاه سواری 405 به جوانی به هویتی «آرش» 27 ساله و یکی از دوستانش برخورد کرده و پس از تصادف با آنان، یکی از سرنشینان 405 با چاقو «آرش» را زخمی کرده و متواری شد.

در ادامه «آرش» با یکی دیگر از مصدومان به بیمارستانی در نزدیکی محل حادثه منتقل شدند و در همین حین پلیس مشغول بررسی صحنه درگیری بود که «آرش» در بیمارستان جان خود را از دست داد.

با مرگ «آرش» اقدامات ماموران پلیس رنگ دیگری گرفت و آنان در تحقیقات خود در پرس و جو از شاهدان حادثه متوجه شدند که ضارب نیز در این نزاع مصدوم شده که با کسب این اطلاعات، پلیس مراکز درمانی سطح استان را تحت نظر گرفت تا این که متوجه شد ضارب برای درمان به صورت پنهانی به یکی از مراکز درمانی در بندرانزلی مراجعه کرده است.

با کسب این اطلاعات، نیروهای عملیاتی پلیس پس از انجام هماهنگی‌های قضایی در فرصتی مناسب ضارب را که «علیرضا» نام دارد، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

در ادامه پس از دستگیری «علیرضا»، وی که سعی داشت به بهانه تعدد حضور افراد در صحنه نزاع، خود را از بزه انتسابی مبرا کند، در مقابل دلایل و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف ندید و به ایراد ضرب و جرح آرش به وسیله چاقو اعتراف کرد.

وی در اعترافات خود به ماموران گفت که دو هفته پیش از حادثه، با دوست مقتول در یکی از کافه‌های سنتی درگیر شده و دوست مقتول به هویت «بهرام» را به وسیله چاقو مجروح کرده و از محل متواری شده است.

متهم در ادامه اعترافات خود معترف شد، پس از آن در روز حادثه، «بهرام» به همراه «آرش» نزد وی آمدند و قصد درگیری و انتقام‌گیری را داشتند که آنان به وسیله یک دستگاه پژو 405 با مقتول و دوستش تصادف کرده و پس از پیاده‌شدن از ماشین، با چاقو به قفسه سینه «آرش» حمله‌ور شده است.

به گزارش ایسنا، پلیس پس از استماع اعترافات متهم، دیگر عاملان حاضر در درگیری را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کرد. پس از کسب این اطلاعات، متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا اعزام شدند./ایسنا