اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیش حقوقی اوباما و کلینتون هم افشا شد


پس از جنجال موسوم به فیش های نجومی در ایران، معادل ریالی حقوق اوباما و کلینتون توجه خیلی ها را جلب کرده است.

خبرآنلاین: پس از جنجال موسوم به فیش های نجومی در ایران، معادل ریالی حقوق اوباما و کلینتون توجه خیلی ها را جلب کرده است.

در سال 2011 میلادی ١٠ دستمزد بالای دولتی در آمریکا منتشر شد و بلافاصله سایت های متعددی چون یاهو آن را منتشر کردند. بالاترین دستمزدها در آن زمان به 10 دولتمرد نامدار تعلق داشت. نفر اول فهرست باراک اوباما 400 هزار دلار در سال دریافت می‌کرده است و نفر دهم فهرست، هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت 186 هزار دلار دریافتی سالانه داشته است البته این دریافتی خالص نیست و کسوراتی مانند هزینه اقامت در کاخ سفید نیز از آنها کسر می شود همچنین پول غذا!

با توجه به اینكه نرخ دلار در سال ٢٠١١ در ایران معادل ١٠٠٠ تومان بود معادل ریالی حقوق پنج سال پیش رییس جمهور آمریكا حدود ٣٣ میلیون تومان در ماه بوده كه بیش از یك سوم این حقوق هم بابت اقامت در كاخ سفید و سایر هزینه‌ها به صورت خودکار از حقوق وی كسر می‌شده است. دریافتی ماهانه كلینتون نیز حدود ١٦ میلیون تومان بوده است. پرداختی به رییس‌جمهور و وزیر خارجه آمریکا در سال ٢٠١٥ نیز در همین حدود است اگرچه به علت كاهش ارزش ریال، معادل ریالی بالاتری را نشان می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
فیش حقوقی برای ضامن دادگاه/فیش حقوقی برای ضامن زندانی 09199285694

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیل کلینتون: اوباما همه گزینه ها را در برابر ایران آماده داشته باشد



 

 

بیل کلینتون: اوباما همه گزینه ها را در برابر ایران آماده داشته باشد

 

بیل کلینتون معتقد است دولت آمریکا باید همه گزینه ها را در برابر ایران، داشته باشد.

بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا گفت:" باراک اوباما (رئیس جمهور فعلی آمریکا) نمی تواند اقدام نظامی علیه ایران را بعید بداند حتی اگر دیگر گزینه ها نیز برای منع ایران برای دست یابی به سلاح هسته ای مطرح باشند."

کلینتون ( 65 ساله) این موضوع را در مصاحبه با شبکه آمریکایی فاکس نیوز مطرح کرد. مشروح این مصاحبه عصر امروز پنجشنبه پخش می شود اما فاکس نیوز بخش های کوتاهی از آن را منتشر کرد.

رئیس جمهور دموکرات آمریکا بین سال های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱  میلادی ادامه داد:" گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی نشان داد تلاش های ایران برای دست یابی به سلاح هسته ای، پیشرفت بسیاری کرده و بزرگترین موضوع محرمانه جهان را تشکیل می دهد."

ایران بارها ضمن تاکید بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای خود، آمادگی خود را برای همکاری کامل با بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرده است.

بیل کلینتون همسر هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا اضافه کرد:" هنگامی که درباره گزینه های تعامل با ایران سئوال می پرسید معقتدم رئیس جمهور آمریکا نباید هیچ گزینه نظامی را در برابر ایران، کنار بگذارد."

وی با بیان اینکه "ویروس رایانه ای در اواخر سال 2010  آسیب هایی را به برنامه هسته ای ایران و ضربه قوی را به توانمندی های اطلاعاتی ایران وارد کرد" گفت: با این حال باید راه های دیگری هم برای حل  موضوع هسته ای ایران وجود داشته باشند .../عصرایران