اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیس بوک هم سانسور می کند


وارد حساب کاربری خود در فیس بوک شوید، صفحه مخصوص مطلب جدید را ایجاد کنید و عبارت زیر را بنویسید: Tsu.co

هفته نامه عصر ارتباط: وارد حساب کاربری خود در فیس بوک شوید، صفحه مخصوص مطلب جدید را ایجاد کنید و عبارت زیر را بنویسید: Tsu.co
 
به جای آنکه لیک مربوط به این سایت اینترنتی منتشر شود، فیس بوک آن را سانسور می کند و جلوی انتشار مطالب مربوط به این شبکه رسانه ای رقیب را نمی دهد. البته این فیلتر فقط برای سایت مذکور اعمال نشده است و به عبارت دیگر کاربران نمی توانند مطالب مرتبط با هیچ یک از رقبای مستقیم فیس بوک را روی صفحه اختصاصی خود به اشتراک بگذارند.

این شبکه اجتماعی فیلترینگ خود را در ابزار ارتباطی Messenger، اینستاگرام و ابزار موبایلی فیس بوک مخصوص اندروید و iOS اعمال کرده است تا امکان فعالیت رقبا محدود شود. گزارش های رسیده نشان می دهد که طی فصل گذشته بیش از نیم میلیون مطلب در مورد شبکه اجتماعی Tsu.co روی فیس بوک سانسور شد. در این مطالب جلوی انتشار انواع عکس ها، ویدیوها، متن ها و... مرتبط با این شبکه اجتماعی گرفته شد.


ویدیو مرتبط :
فیس بوک چیست؟ کمک به اسرائیل با ورود به فیس بوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاسیس دفتر فیس‌بوک در هند



 

 

تاسیس دفتر فیس‌بوک در هند

 

 

سایت شبكه اجتماعی معروف فیس‌بوك دفتری را در هند باز كرده و به فهرست طولانی شركت‌های بین‌المللی پیوست كه به دنبال بهره گرفتن از نیروی كار ماهر با دستمزد كم این كشور برای ارائه خدمات پشتیبانی هستند.

 


به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طبق اعلام این شركت، دفتر فیس‌بوك در شهر جنوبی حیدرآباد از كاربران، تبلیغ‌كنندگان و طراحان در هند و سراسر جهان پشتیبانی خواهد كرد.

 


حیدرآباد محل فعالیت شركت‌های خارجی دیگر از جمله غول اینترنتی گوگل و شركت نرم‌افزاری مایكروسافت است كه كارمندان هندی‌اش برروی همه چیز از نوشتن كدهای نرم‌افزاری تا فراهم كردن خدمات مشتری با حقوق كمتر از كشورهای توسعه یافته‌ای مانند آمریكا كار می‌كنند.

 


بر اساس پست ارسال شده توسط مدیر فعالیت‌های آنلاین این شركت در وبلاگ فیس بوك، بیش از هشت میلیون نفر از كاربران فیس‌بوك ساكن هند هستند.

 


فیس‌بوك در ابتدا گروه كوچكی را در هند استخدام كرده و با توسعه دفترش رشد بیش‌تری را پیش‌بینی می‌كند. این شركت در حال استخدام افرادی برای پیوستن به گروه‌های فروش و فعالیت‌های آنلاین است كه در دفاتر حیدرآباد و آستین تشكیل می‌دهد.