اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیس بوک جان یک زن و پسر 17 ماهه اش را از مرگ حتمی نجات داد!



 

 

این زن در پیام خود درخواست كرده بود تا كسی به پلیس اطلاع دهد تا او را نجات بدهند. زنی در ایالت یوتا، یكی از ایالت‌های جنوب غربی آمریکا كه با پسر 17 ماهه‌اش در محل سكونت خود به مدت پنج روز گروگان گرفته شده بود، از فیس‌بوك برای درخواست كمك استفاده كرد.

بنا بر اعلام پلیس، این زن برای ارسال درخواست كمك در این وب‌سایت شبكه اجتماعی، با یك لپ‌تاپ در گنجه‌ای پنهان شده و گفته بود كه اگر نجات پیدا نكند، او و پسرش تا صبح خواهند مرد.

وی در پیام خود درخواست كرده بود تا كسی به پلیس اطلاع دهد تا او را نجات بدهند.

پس از دریافت این پیام، پلیس به خانه وی رفته و "تروی رید كریچفیلد" 33 ساله را دستگیر و وی را به جرم آدم‌ربایی و دیگر اتهامات زندانی كرد.... /  fardanews.com


ویدیو مرتبط :
نجات زن از مرگ حتمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای معمای 17 ماهه مرگ زن در خانه آتشین



اخبار حوادث - افشای معمای 17 ماهه مرگ زن در خانه آتشین

معمای 17 ماهه قتل زنی جوان در خانه آتشین با اعترافات تكان‌دهنده برادرش فاش شد.

 روز 25 تیرماه سال 91 بود كه بازپرس ویژه قتل در جریان آتش‌سوزی خانه‌ای و مرگ مرموز زن جوانی در مشهد قرار گرفت.

 

دقایقی بعد تیمی از مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی خود را به محل آتش‌سوزی در محدوده بلوار سرافرازان مشهد رساندند.آتش‌نشانان مشهد نیز پس از خاموش كردن آتش‌ با بررسی‌های ویژه اعلام كردند این اقدام عمدی بوده است.

 

همین كافی بود تا تیمی از پزشكی قانونی به معاینه جسد زن جوان بپردازند و مشخص شد وی پیش از آتش‌سوزی با اصابت ضربات سنگین به سرش از پای درآمده است.

 

با جنایی شدن این آتش‌سوزی پدر زن جوان خود را به دادسرا رساند و ادعا كرد دامادش می‌تواند قاتل باشد و خواستار دستگیری‌اش شد.رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در باره این پرونده به شوك گفت: تحقیقات كارآگاهان از شوهر قربانی به نتیجه‌ای نرسید و پلیس بار دیگر پیگیری علمی و تخصصی این پرونده را در دستور كار خود قرار داد.

 

سرهنگ حسین بیدمشكی افزود: تحقیقات تخصصی كارآگاهان به سرنخ‌های جدیدی رسید و برادر قربانی را عامل جنایت شناخت و مظنون تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت. این مرد كه در برابر دلایل پلیسی راهی برای فرار از حقیقت پیش رو نداشت پس از 17 ماه پرده از راز قتل خواهرش برداشت.

 

اعتراف به خواهركشی

برادر جنایتكار در برابر بازپرس ویژه قتل ایستاد و گفت: از مدت‌ها پیش با خواهرم اختلافاتی داشتم. روز جنایت در خانه تنها بودیم كه با هم حرفمان شد و گلاویز شدیم. از كوره در رفته بودم. ضربه محكمی به سرش زدم. سرش بشدت با دیوار برخورد كرد و بیهوش روی زمین افتاد. خیلی ترسیده بودم.

 

وقتی می‌خواستم بلندش كنم فهمیدم دیگر زنده نیست و نفس نمی‌كشد.من به خاطر این‌كه كسی از موضوع بویی نبرد و همه چیز عادی به نظر برسد خانه را به آتش‌ كشیدم و جسد خواهرم در میان شعله‌های آتش سوخت. 

اخبار حوادث -  ایران