اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«فیس‌ بوک» روزنامه منتشر می‌کند


امروز فیس‌بوک هم صاحب روزنامه می‌شود، آن هم فقط برای کسانی که موبایل پیشرفته دارند.

روزنامه شرق: امروز فیس‌بوک هم صاحب روزنامه می‌شود، آن هم فقط برای کسانی که موبایل پیشرفته دارند.

روزنامه «کاغذ» یا همان «paper» قرار است روایت شخصی کاربران این شبکه اجتماعی از وقایع پیرامون‌شان باشد. ایده چاپ این روزنامه را «زاکربرگ» سال 2009 مطرح کرده بود.

منبع گزارش‌های این روزنامه، «نیویورک‌تایمز» و «واشنگتن‌پست» است، اما در همان حال از نوشته‌های وبلاگی و استتوس‌های کاربران در فیس‌بوک و در دیگر شبکه‌های اجتماعی هم استفاده می‌شود.


ویدیو مرتبط :
فیس بوک چیست؟ کمک به اسرائیل با ورود به فیس بوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد آمریکایی زنش را با گلوله کشت و عکسش را در فیس بوک منتشر کرد/تصاویر



مرد آمریکایی زنش را با گلوله کشت و عکسش را در فیس بوک منتشر کرد

درک مدینا با قتل همسر 26 ساله اش و انتشار عکس جنازه او در صفحه اختصاصی فیس بوک آمریکا را شوکه کرد .

مدینا 31 ساله پس از اینکه همسرش جنیفر آلفونسو 26 ساله را در آشپزخانه به قتل رساند، در صفحه شخصی اش نوشت :«من بخاطر قتل همسرم به زندان می روم و یا به مرگ محکوم میشوم و شما دوستان مرا در خبرها خواهید دید. همسرم مرا با مشت می  زد و من دیگر نمی توانستم رفتار تحقیر آمیزش را تحمل کنم و کاری را که باید انجام دادم و امیدوارم شما درکم کنید. »

مدینا همچنین عکسی از جسد همسرش را منتشر کرد و برای آن نوشت : «خدا جنیفر آلفونسو را بیامرزد.» این عکس برای 5 ساعت در فیس بوک در دسترس بود تا اینکه اکانت او کاملا از دسترس خارج شد.

به نوشته میامی هرالد ، مدینا با حضور در یکی از پاسگاه های پلیس به قتل همسرش به ضرب گلوله اعتراف کرد. او پیش از حضور در پاسگاه پلیس به نزد پدرش رفته و خبر قتل همسرش را به او داده بود.

فیس بوک,عکس فیس بوک

 

فیس بوک,عکس فیس بوک

 

فیس بوک,عکس فیس بوک

 

فیس بوک,عکس فیس بوک

 

فیس بوک,عکس فیس بوک

خبرآنلاین