اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیس‌ بوک، برق‌ نورد را در آمپاس گذاشت!


پس از عزت‌ا... انتظامی كه اخیراً اقدام سودجویان را در راه‌اندازی صفحه‌های جعلی منسوب به خود و طرح نقل قول‌های كذب محكوم كرد، حالا هومن برق‌نورد هم به حركت مشابهی اعتراض دارد.

بانی فیلم: پس از عزت‌ا... انتظامی كه اخیراً اقدام سودجویان را در راه‌اندازی صفحه‌های جعلی منسوب به خود و طرح نقل قول‌های كذب محكوم كرد، حالا هومن برق‌نورد هم به حركت مشابهی اعتراض دارد.

این بازیگر اعلام كرد كه مطلع شده افراد ناشناسی به نام او صفحه‌هایی در شبكه‌های اجتماعی راه‌اندازی كرده‌اند و در قالب این كار دست به سوء استفاده از عنوان وی و اقدامات خلافكارانه می‌زنند.



برق‌نورد كه چندی قبل سریال «دودكش» را روی آنتن شبكه یك سیما داشت و با تكیه كلام‌هایش حسابی بین مخاطبان تلویزیون گل كرد، با گلایه از این طور رفتارهای نادرست گفت: او هیچ اطلاعی از این صفحات شخصی به نام خود ندارد. او از علاقه‌مندانش خواست تا به مطالب نوشته شده در آنها و درخواست‌های مشكوك احتمالی توجهی نكنند و آنها را به پای این بازیگر ننویسند.


پیش از این داریوش فرهنگ هم به این مسئله انتقاد كرده بود. با این روند، بعید نیست تكذیب‌ها و انتقادهای دیگر هنرمندان هم به چنین اقداماتی بزودی رسانه‌ای شود.


ویدیو مرتبط :
فیس بوک چیست؟ کمک به اسرائیل با ورود به فیس بوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیس بوک داد هومن برق نورد را هم در آورد!


بازیگر سینما و تلویزیون، عضویت خود در شبکه‌های اجتماعی را رد کرد و گفت: حتی ایمیل ندارم چه رسد به اینکه در این شبکه‌ها عضو باشم.

خبرگزاری ایرنا: بازیگر سینما و تلویزیون، عضویت خود در شبکه‌های اجتماعی را رد کرد و گفت: حتی ایمیل ندارم چه رسد به اینکه در این شبکه‌ها عضو باشم.

هومن برق نورد با انتقاد از اینکه برخی به نام او در تعدادی از شبکه‌های اجتماعی صفحه راه‌اندازی کرده‌اند، گفت: اعلام می‌کنم که اگر اتفاقاتی در این فضای مجازی می‌افتد یا حرف‌هایی زده می‌شود، دیگران به حساب من ننویسند.




وی درباره اینکه چگونه سازندگان این صفحات به عکس‌های اختصاصی و خصوصی وی دسترسی پیدا کرده‌اند که آن را در قالب شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک منتشر می‌کنند، گفت: برخی از این عکس‌ها مشخص است که چه زمانی و توسط چه کسی در استودیو گرفته شده، اما نمی‌شود کاری کرد.

برق نورد که این روزها مشغول ایفای نقش در سریال ماه‌رمضانی «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی است، افزود: انجام مصاحبه با رسانه‌ها و اعلام اینکه این صفحات ایجاد شده در شبکه‌های اجتماعی ارتباطی به من ندارد، تنها راهی است که می‌توان در این باره اطلاع رسانی کرد.


وی درباره اینکه آیا قصد پیگیری حقوقی مساله را دارد، گفت: اگر اتفاق حادی در این صفحات بیفتد و مطالبی منتشر شود، از طریق پلیس اینترنت پیگیری می‌کنم.