اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیسبوک خودکشی پسر 12 ساله را رقم زد


پسر 12 ساله ای که مدت ها از طریق فیس بوک مورد آزار، تمسخر و تهدید قرار گرفته بود دست به خودکشی زده است.

 
 
 

صبح بخیر: پسر 12 ساله ای که مدت ها از طریق فیس بوک مورد آزار، تمسخر و تهدید قرار گرفته بود دست به خودکشی زده است.

به گزارش صبح بخیر، مادر او، خانم هیدی، روز چهارشنبه ساعت 9:20 دقیقه صبح جسد بیجان پسرش را د ر حالی دید که خود را از سقف آویزان کرده بود. آمبولانس و مامورین پلیس به سرعت خود را به آنجا رساندند ولی جردن جان خود را از دست  داده بود.



همسایه خانم هیدی می گوید آن روز صبح من صدای فریاد خانم هیدی را شنیدم و چند دقیقه بعد آمبولانس و پلیس را دیدم که به آنجا می آمدند. جردن پسر بسیار دوست داشتنی بود و حتی فکر اینکه او خودش را دار زده مایه اندوه است."

این پسر نوجوان که به هنر و حیوانات، به ویژه اسب ها، علاقه خاصی داشت بسیار مورد علاقه دوستانش بود و حالا دوستانش به یاد او صفحاتی را در فیس بوک ایجاد کرده و انگشت اتهام را به سمت کسانی گرفته اند که با آزار  و اذیت جردن، او را به خودکشی وادار کرده اند. دوستان جردن می گویند جردن به همه سلام می کرد، مهربان و مودب بود و همیشه دیگران را می خنداند

یکی از معلمان مدرسه می گوید "همه دانش آموزان و معلمان از این خبر دردناک شوکه شده اند. جردن پسر شاد و سرزنده ای بود و استعداد هنری بسیاری داشت. ما در مدسه اتاقی را در نظر گرفته ایم که دانش آموزان می توانند به آنجا بروند و پیام ها و گل های خود را به یاد جردن در آنجا قرار دهند."


ویدیو مرتبط :
خودکشی پسر 4 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارضای نیاز به قتل حمله به دختر 12 ساله را رقم زد



قتل, تجاوز, تجاوز به عنف, آزار جنسی

ارضای نیاز به قتل حمله به دختر 12 ساله را رقم زد

مرد انگلیسی پس از اقدام به قتل یك دختر نوجوان گفت: انگیزه‌ام از وارد كردن ضربات چاقو تنها نیاز به كشتن یك انسان بود.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «لاورنس» 31 ساله پس از اقدام به این قتل به پلیس محلی «منچستر بزرگ» گفت: وقتی ضربات چاقو را به بدن این دختر 12 ساله فرو می‌‌كردم از این كه لبه چاقو به راحتی وارد كمر او می‌‌شود، احساس خوشایندی داشتم.

بنابر اعلام پلیس محلی این منطقه، این دختر به همراه برادر سه ساله‌اش مشغول بازی در پیاده رو مقابل منزلشان بودند كه متهم به او حمله‌ور شد و چندین ضربه چاقو به كمر او وارد كرد.

«لاورنس» همچنین گفت: پس از كشتن این دختر قصد داشتم یك تن دیگر را نیز به قتل برسانم اما از این تصمیم منصرف شدم و چند ساعت بعد به اداره پلیس رفتم و خود و چاقویم را تسلیم پلیس كردم. او همچنین گفت: مشكل مالی دارم و می‌ خواهم كه مدتی را در زندان بمانم.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، مادر این دختر پس از بهبود نسبی او گفت: پس از انتقال دخترم به بیمارستان، تحت عمل جراحی قرار گرفت و اكنون از نظر جسمانی روندی رو به بهبود را دارد اما از نظر روحی بسیار آسیب‌پذیر و حساس شده است..../ایسنا